قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/18 12:21 | کد خبر : 2922
از شبکه سه تا خبر هر جا بزنی بیروئه!

بیرانوند vs کل ایران؛ دشمن کیمدی؟

برنامه های ورزشی صدا و سیما با چنان جدیتی پرونده بیرانوند را دنبال می کنند که تا کنون سابقه نداشته است!

تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش ورزش آذربایجان، رای پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس با فشارهای بی سابقه رسانه‌ای در حالی صادر شد که چنین پرونده هایی برای بررسی نیاز به حداقل چند ماه دارند. رای صادر شده که مشخص بود دستپاچه و برای راضی کردن اذهان عمومی در مدت کم تدوین شده، اعتراض هر دو طرف را به همراه داشت. در این بین اما بازار محاکمات تلویزیونی هم دوباره داغ شده است.

پیش از اعلام رای، قریب به اتفاق رسانه ها از چاپی گرفته تا آنلاین و حتی صدا و سیما رویه ای در پیش گرفته بودند که نهایت آن اعمال فشار حداکثری به کمیته وضعیت بازیکنان برای صدور رایی بود که مشخص نبود صادر شدن یا نشدنش تا چه حد برای فوتبال ایران مهم است که آن حجم از محتوا در موردش کار می شود!

حال بعد از اعلام رای نیز روال قبل را شاهد هستیم. از همان روز نخست اعلام رای صدا و سیما که خود را یک مرجع بی طرف می داند، از شبکه خبر گرفته تا سه و ورزش، ویژه برنامه هایی برای بررسی این موضوع ترتیب داد. نکته مشترک اکثر این برنامه ها نیز موضع کاملا روشن شان علیه تراکتور بود! حال دو طرف رای چه تفاوتی باید با هم داشته باشند جای سوالی است که این رسانه ها باید پاسخ دهند.

همین چند ماه پیش پرونده های فساد بزرگی در فوتبال باز شد اما همین برنامه ها جز چند مورد جزئی خود را در بقیه موارد به ندیدن زدند. اهمیت و حجم تخریب این پرونده ها روی کلیت فوتبال ایران قابل مقایسه با پرونده بیرو نیست اما شاید قبل از هر چیز باید بپرسیم دشمن کیست؟!

کد خبر 2922


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید