قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/17 20:01 | کد خبر : 2918
بزرگترین چرایی که اسکوچیچ باید جواب دهد

درد تراکتور در خانه چیست؟

این که تیمی مثل تراکتور در خانه نتیجه نمی گیرد به هیچ عنوان عادی نیست و کادر فنی تیم باید خیلی سریع آن را ریشه یابی کند.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور ورژن 1403 با وجود قرار داشتن در فرم ایده آل و جمع مدعیان قهرمانی، یک آیتم منفی بزرگ دارد که رفته رفته نگران کننده می شود.

تراکتور در بازی های خارج از خانه با آمار فوق العاده 100درصد در سطح و جایگاه یک مدعی قهرمانی بی چون و چرا ظاهر شده  است آماری که در خانه هیچ اثری از آن نیست.

شرایط و نتایج سرخ های آذربایجان در دیدارهای خانگی در حالت معکوس بازی های خارج از خانه قرار دارد. سرخ ها برخلاف خارج از خانه از 3دیدار خانگی بردی کسب نکرده اند. آنها دو شکست و یک مساوی در کارنامه دارند تا تنها 11درصد امتیازات خانگی را کسب کنند. 

اتفاقی که با وجود مطرح کردن این موضوع توسط خبرنگار ورزش آذربایجان در کنفرانس خبری پس از بازی تراکتور_ فولاد  جواب روشنی از سوی دستیار دراگان اسکوچیچ به آن داده نشد. آنتونیو روکاوینا در این باره گفت: "این سوال سختی است و ما هم می دانیم این اتفاق غیرمنطقی است."

این اتقاق قطعا نیازمند کالبد شکافی از سوی دراگان اسکوچیچ سرمربی قرمزها دارد تا در دیدار های خانگی آینده تکرار نشود. اتفاقی که عوامل متعدد و مختلفی چون  شرایط روحی روانی و تاثیر بازی در حضور هواداران، وضعیت نامناسب چمن،  عوامل فیزیولوژیکی و... می‌تواند روی آن تاثیر گذار باشد و نیازمند بررسی کارشناسی دارد.

مشکل روانی باشد، فیزیولوژیکی باشد یا فنی هیچ فرقی ندارد و مهم پیدا کردن عامل و رفع آن در همین هفته های ابتدایی است. چرا که برای پر تماشاگرترین تیم فصل این نتایج و شرایط در خانه قابل قبول نیست.

کد خبر 2918


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید