قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/17 18:30 | کد خبر : 2917
تراکتور، پراخراجی‌ترین تیم لیگ

ویروس کُشنده به جان تیم دراگان

تراکتور در این فصل بیشترین تعداد اخراجی را در بین شانزده تیم لیگ برتر داشته، آمار زردهای این تیم اما کاملا متفاوت است.

تراکتور,فولاد,ایگور پوستونسکی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور دیدار با فولاد را خیلی خوب آغاز کرد و می رفت نیمه اول را با برد یک بر صفر به پایان برساند اما اخراج ایگور پوستونسکی مثل دو مورد قبلی – ده نفره شدن تیم – شرایط را به طور کلی تغییر داد.

بعد از اخراج ایگور تیم تراکتور دچار شوک شد و با دریافت گل مساوی تنها چند دقیقه بعد از آن، شوک دوم نیز به تیم وارد شد تا مقدمات شکست و دریافت گل دوم فراهم شود.

این شکست با وجود اینکه مقدمات  از دست رفتن صدر جدول لیگ را فراهم کرد اما طرفی دیگر جایگاه تیم را در صدر کارت های قرمز مستحکم تر کرد. سرخ های آذربایجان با دریافت سه کارت قرمز متوالی در سه بازی اخیر در کنار تیم نساجی در صدر جدول کارت قرمز قرار دارند. این اتفاق معضل بزرگی برای دراگان اسکوچیچ در بازی های آینده خواهد بود.

دو مورد از این ده نفره شدن های تراکتور به باخت منجر شده و در کنار آن نبود بازیکن در بازی بعدی و گرفته شدن توان بازیکنان در شرایط بازی با ده نفر همگی معضلاتی هستند که باید فکری به حال آن کرد تا دوباره تکرار نشود.

همچنین بازیکنان تراکتور با دریافت 9کارت زرد در رتبه 11 جدول کارت های زرد قراردارند. تیم سپاهان با دریافت 20کارت زرد در صدر جدول کارت زرد قرار دارد ولی تاکنون کارت قرمزی دریافت نکرده است. در میان تیم های بالا جدولی ملوان، سپاهان و فولاد بدون کارت قرمز هستند. تیم های استقلال و پرسپولیس تک کارته هستند. از سه حریف پیش رو تراکتور نیز گل گهر و آلومینیوم بدون کارت قرمز هستند و تنها استقلال یک کارت قرمز در کارنامه دارند.

کد خبر 2917


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید