قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/17 10:30 | کد خبر : 2911
دعوای تراکتور-پرسپولیس در راند استیناف...

بیرانوند صدا و سیما را بهم ریخت!

وکلای علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس دعوای شدیدی سر آنتن زنده داشتند و حسابی از خجالت هم در آمدند.

علیرضا بیرانوند,تراکتور,

به گزارش ورزش آذربایجان، برنامه فوتبال برتر شب گذشته بخش قابل توجهی از زمان خود را صرف بررسی حکم صادر شده برای پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس کرد؛ شالوده این آیتم کلی دعوا بود و چند نکته مهم.

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس و مصطفی سلیمانی، وکیل بیرانوند، که مهمانان تلفنی این آیتم بودند بخش قابل توجهی از زمان حضورشان را به دعوا با یکدیگر صرف کردند و حسابی از خجالت هم درآمدند.

هدایتی در صحبت های ابتدایی خود رای را از هر لحاظ شایسته دانسته و از کمیته وضعیت تشکر کرد؛ او اما در نهایت صحبت هایش را این گونه تمام کرد که رای صادر شده مثل یک تابلوی نقاشی زیبا بود که تعلیق آن را خراب کرد. وکیل پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود نیز بدون نام بردن از مهدی جاوید، به پرونده فصل قبل او اشاره کرد که به محرومیت چهار ماهه -اجرایی شد- کرد و تعلیقی بودن رای را مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس دانست.

سلیمانی هم با انتقاد از فشارهای رسانه ای برای صدور سریع حکم، روند رسیدگی حتی بالای یک سال را در چنین پرونده هایی طبیعی دانست. او تاکید کرد که در تاریخ بی سابقه است که یک رای برای دو دادخواست صادر شود.

وکیل بیرانوند در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد که مصاحبه کم به ضرر او و موکلش بوده و اگر می دانستند جوسازی این گونه موثر است بیشتر حرف می زدند. او همچنین خواستار فرصت رسانه ای برابر برای طرفین در صدا و سیما شد.

در ادامه این آیتم که به دعوا و اعلام شکایت هر دو باشگاه به کمیته استیناف ختم شد، حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی هم روی خط آمد و از دعوت بیرو به این کمیته بعد از دو بازی تیم ملی اشاره کرد و رای تعلیقی که مورد اعتراض پرسپولیس بود را در قانون عادی دانست.

کد خبر 2911


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید