قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/16 19:30 | کد خبر : 2907
این اعتماد باید حفظ شود...

ماموریت مخوف اسکو بعد از فیفا دی

با سقوط تراکتور به رتبه پنجم، دراگان اسکوچیچ و تیمش بعد از فیفا دی ماموریت سختی در پیش دارند؛ سه حریف چغر در این مقطع انتظار آنها را می کشند.

تراکتور,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور مقابل فولاد خوزستان شکست خورد تا با شکست به پیشواز فیفادی برود. شاگردان دراگان اسکوچیچ با این باخت سقوط چهار پله ای را تجربه کردند و از صدر جدول به رده پنجم نزول کردند.

در جدول با وجود اینکه شرایط تراکتور به دلیل نزدیکی امتیازات نسبتا مطلوب است ولی دو باخت تیم در آینده می‌تواند حسرت های غیرقابل جبرانی به بار بیاورد.

در نیمه دوم جدول سه حریف پیش روی تراکتور بعد از فیفادی حضور دارند. تیم های گل‌گهر سیرجان،آلومینیوم اراک و استقلال‌ تهران به ترتیب سه حریف بعدی تراکتور خواهند بود که در رتبه های ششم تا هشتم جدول قرار دارد. سختی بازی با این تیم ها نیز همانند بازی با تیم های بالا جدولی خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ و تیمش با شروع خوبی که داشتند خیلی زود اعتماد تی تی ها را جلب کردند اما برای تداوم این اعتماد نیاز به تداوم کسب نتایج خوب دارند. آنها سپاهان را در اصفهان شکست دادند اما شکست مقابل فولاد، آن برد شش امتیازی را عملا بی اثر کرد. بعد از فیفا دی یک ماموریت مخوف در انتظار سرمربی کروات و تیمش است؛ جایی که سه حریف چغر انتظار سرخ پوشان را می کشند اما برای اینکه قهرمانی محقق شود، حداکثر امتیازات را باید از آنها گرفت.

کد خبر 2907


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید