قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/16 16:15 | کد خبر : 2906
سه MVP و درخشش در همه بازی‌ها

آتش‌بازی تورک اوغلی در لهستان

اسکرا به یک برد ارزشمند در پلاس لیگا دست یافت و امین اسماعیل نژاد، ستاره ملکانی این تیم بار دیگر یکی از بهترین های زمین بود.

امین اسماعیل نژاد,اسکرا بلخاتوف لهستان,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، امین اسماعیل نژاد، قطر پاسور ملکانی که پس از درخشش در تیم ملی و سری آ ایتالیا، امسال به جمع شاگردان گئورگه کرتو در تیم اسکرا بلخاتوف لهستان پیوست از همان ابتدای حضورش در پلاس لیگا پرقدرت ظاهر شده و کاری کرده کارستان تا نامش برای همیشه در تاریخ لیگ لهستان جاودانه بماند.

غول ملکانی تیم اسکرا با درخششی که در سه بازی ابتدایی تیمش در پلاس لیگا داشت نقش بسزایی در سه برد متوالی ایفا کرد؛ او به ترتیب با کسب ۱۸، ۲۰ و ۳۱ پوئن در هفته های اول، دوم و سوم لیگ لهستان علاوه بر زمینه سازی پیروزی تیمش، عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را کسب کرد. قطر پاسور اسکرا با این موفقیت، تبدیل به اولین والیبالیستی شد که سه مرتبه متوالی عنوان MVP را به دست می آورد.

تیم اسکرا شب گذشته نیز در هفته پنجم مقابل سووالکی با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا باخت هفته گذشته را جبران کند. اسماعیل نژاد در این بازی به مانند بازی های قبل درخشان ظاهر  شد و با کسب ۱۸ پوئن (۱۷  حمله، ۱ دفاع) و با ۵۶٪ موفقیت در حمله، ۴۱٪ موفقیت در دریافت و ۴ توپ گیری بهترین بازیکن تیمش انتخاب شد.شاگردان کرتو بعد از این نتیجه خوب با ۴برد و یک باخت به رتبه چهارم جدول پلاس لیگا صعود کردند.

کد خبر 2906


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید