قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/16 14:01 | کد خبر : 2904
چسب روی دهانی که بی‌موقع باز شود!

نقدی بر مصاحبه بی‌مورد بیرانوند

علیرضا بیرانوند بعد از شکست مقابل فولاد مصاحبه ای غیرحرفه ای و بیجا انجام داد که شاید عواقبی برایش در پی داشته باشد.

علیرضا بیرانوند,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، علیرضا بیرانوند بعد از بازی با فولاد اظهارنظری جنجالی در مورد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام داد که بسیار بی مورد و از بازیکنی در این سطح بعید بود. او بلافاصله بعد از این مصاحبه به کمیته انضباطی دعوت شد. 

موضوع شکایت پرسپولیس از بیرانوند روی کاغذ با برد تیم تراکتور و خود بیرو همراه بود. با مصاحبه آخر این بازیکن اما بهانه و سوخت حواشی برای رسانه های منتصب به پرسپولیس دوباره تامین شد تا آنها بعد از شکست در پروژه قبلی حالا داستان های جدید خود را شروع کنند.

اینگونه مصاحبه ها در موارد مشابه  برای بازیکنان حرفه ای برعکس اتفاق افتاده و با سکوت آنها همراه است و الزامی برای انجام شان نیست. بیرانوند اما با ین سخنان نسنجیده دوباره خود را درگیر پرونده ای کرد که در حال بسته شدن بود و مدیران پرسپولیس را که با وجود ادعاهای زیاد در مرحله اول دعوا، شکست خورده بودند، دوباره امیدوار کرد.

در این اتفاق نقش منفعل گونه باشگاه غیر قابل کتمان است و الزامی بود که چنین بازیکنی در چنین مقطعی ممنوع المصاحبه یا حداقل برای مصاحبه توجیه شده باشد. با توجه به شرایط حساس تیم بهتر است باشگاه تراکتور از بازیکنان خود بیشتر حراست کند تا از حواشی خود ساخته آینده جلوگیری شود. در موارد مشابه نیز شیرینی یک رای با اظهارنظر نسنجیده تلخ نشود.

کد خبر 2904


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید