قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/16 12:39 | کد خبر : 2903
طلسم‌شان پابرجا ماند اما...

لطف بزرگ اولدوزلار به دختران کل ایران

حضور کم نظم و کم تعداد خانم های تراکتوری در بازی با فولاد با وجود اینکه به یک باخت دیگر ختم شد اما لطف بزرگی در حق دختران فوتبالی کل ایران بود.

تراکتور,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، یکی از بهترین ترین اتفاقات بازی تراکتور با فولاد ، حضور بانوان تراکتوری در استادیوم بود. با وجود عدم اطلاع رسانی صحیح و بلاتکلیفی‌ای که به حضور اندک بانوان منجر شد اما این حضور در استادیوم اتفاق مبارکی برای فوتبال ایران بود. اما شکست تراکتور بار دیگر اوقات و کام اولدوزلار را تلخ کرد.

بانوان تراکتوری برای دومین مرتبه در تاریخ لیگ برتر است که از نزدیک شاهد بازی تیم محبوبشان بودند، در فصل گذشته نیز با حضور اولدوزلار برای اولین بار در استادیوم یادگار امام تبریز با نتیجه ۴ بر ۱ ذوب‌آهن شاهد شکست تراکتور بودند.

حضور بانوان تراکتوری در استادیوم یادگار امام تبریز مقابل فولاد برخلاف سایر شهرها بدون هیچگونه مشکلی و حاشیه‌ای و به زیباترین شکل ممکن صورت گرفت. تمام بسترهای لازم برای حضور در استادیوم چه از نظر جاده اختصاصی و چه از بعد جایگاه مخصوص تعبیه شده بود، آنها بدون ایجاد حاشیه در استادیوم حضور یافتند. 

مسئله‌ی بی حاشیه بودن اولدوزلار در سکوها فارغ از نتیجه بازی و حسرت دیدن برد تراکتور از نزدیک سبب خواهد شد تا راه را برای هم نوعان سایر شهر های ایران برای حضور در استادیوم باز شود و این لطف بزرگی بود که اولدوزلار به دختران کل ایران کردند.

کد خبر 2903


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید