قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/15 19:30 | کد خبر : 2895
خبری از برد نبود که هیچ، باختیم...

تراکتور 1-2 فولاد؛ این خانه طلسم شده!

تراکتور دو بر یک مغلوب فولاد خوزستان شد.

تراکتور,فولاد,

به گزارش ورزش آذربایجان،دو تیم تراکتور و فولاد خوزستان در جریان هفته هفتم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز و با قضاوت امیر عرب براقی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲-۱ فولادی‌ها به اتمام رسید.

در جدول تراکتور با ۱۳ امتیاز در رده پنجم است و فولاد با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس و ملوان در رده چهارم قرار دارد.

کارت زرد:

ساسان انصاری (31)

پوستونسکی (31)

علی نعمتی (67)

مرتضی نجاریان (80)

یوسوپوف (80)

پوستونسکی (۵+۴۵) کارت زرد دوم و اخراج

شرح گل:

گل اول تراکتور: دقیقه ۴۱ پاس تماشایی پوستونسکی موقعیت بسیار خوبی برای اشترکالی مهیا کرد و او هم با یک ضربه دقیق به زاویه مخالف دروازه یوسوپوف را فرو ریخت.

گل اول فولاد: در دقیقه ۵+۴۵ و در حالی که پوستونسکی توسط امیر عرب براقی از زمین مسابقه اخراج شد، سینا اسد بیگی پشت همان ضربه ایستگاهی که منجر به اخراج بازیکن حریف شده بود ایستاد و ضربه خود را مستقیم به سمت دروازه تراکتور زد که با اشتباه بیرانوند گل تساوی فولاد رقم خورد.

گل دوم فولاد: در دقیقه 54 نفوذ مرتضی نجاریان مدافع راست تیم فوتبال فولاد خوزستان به محوطه جریمه با پاس کات بک او همراه شد و در بهترین زمان ممکن ساسان انصاری کاپیتان فولاد خودش را به توپ رساند و با قطع آن گل دوم را در میان بهت چندین مدافع تراکتور و بیرانوند وارد دروازه این تیم کرد.

کد خبر 2895


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید