قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/15 18:39 | کد خبر : 2892
سه اخراجی در هفت هفته...

اخراج بحث برانگیز و هت‌تریک سریع!

در اواخر نیمه اول بازی تراکتور مقابل فولاد، ایگور پوستونسکی با کارت قرمز داور اخراج شد.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,فولاد,ایگور پوستونسکی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در حالی به مصاف فولاد خوزستان رفت که نیمه اول این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید.

 لحظاتی بعد از گل تومیسلاو اشترکال، ایگور پوستونسکی در حوالی خط کرنر زمین خودی روی بازیکن فولاد خوزستان خطا کرد تا با دومین کارت زرد داور در نیمه اول مواجه و اخراج شود. همین توپ و موقعیت را تیم میهمان با ضربه‌ی مستقیم سینا اسدبیگی وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ برای سومین مرتبه‌ی متوالی است که در هر سه بازی اخیر در لیگ برتر اخراجی می‌دهند. ده نفره شدن تیم باعث جلوگیری از ضرب آهنگ حملات تیم و رفتن به لاک دفاعی می‌شود که در ادامه مسیر برای قهرمانی تراکتور در لیگ به مشکل بزرگ مواجه خواهند شد.

در سه بازی گذشته سرخ های آذربایجان، امیرحسین حسین زاده مقابل ذوب آهن در هفته پنجم، مهدی ترابی مقابل سپاهان در هفته ششم و ایگور پوستونسکی در هفته هفتم، سه بازیکن اخراجی هستند که علاوه بر ده نفره کردن تیم، در بازی های بعدی تیم نیز، اسکوچیچ مهره های اصلی خود را در کنار تیم نخواهد داشت تا نبود آنها بر روند بازی تیم تاثیر زیادی داشته باشد.

 

کد خبر 2892


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید