قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/15 14:15 | کد خبر : 2885
زوم دقیق رو اسکواد تیم اسکوچیچ؛

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد

تراکتور مقابل فولاد برای اولین برد خانگی‌آماده می شود؛ باهم نگاهی به ترکیب احتمالی سرخ پوشان در این دیدار بیاندازیم.

تراکتور,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 17:30 در استادیوم یادگار امام تبریز تیم تراکتور میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

عارف غلامی و سجاد آشوری مصدومین و مهدی ترابی و دراگان اسکوچیچ  محرومین تراکتور در این بازی هستند، که کار این تیم را سخت خواهد کرد. در چنین شرایطی برای جانشینی محرومان و مصدومان گزینه های متعددی وجود دارد که آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:

دروازه: با روحیه بالا!
علیرضا بیرانوند دروازه بان کهنه کار تراکتوری ها بعد از صدور حکمش با آرامش بیشتری در خدمت تیم خواهد بود. بیرانوند که در سه بازی اخیر عملکرد بهتری داشته در مسیر بازگشت به دوران اوجش قرار دارد و در بازی های اخیر این را به خوبی نشان داده است. 

زوج دفاعی؛ ایمن و مستحکم
زوج عارف آغاسی و شجاع خلیل زاده در بازی های فصل جدید و فصل قبل یکی از بهترین زوج های خط دفاعی لیگ برتر هستند و قطعا در این بازی شاهد تکرار عملکرد مطلوب آنها خواهیم بود.

چپ و راست با صلابت
دانیال اسماعیلی فر دفاع راست تراکتور به همراه محمد نادری به عنوان دفاع چپ در کناره ها در حملات و دفاع نقش زیادی دارند. اسماعیلی فر با دو پاس گل به همراه ریکاردو آلوز بهترین گلساز های تیم هستند و نادری نیز با یک پاس گل در فکر افزایش آمار خود است.

خط هافبک؛ تحت کنترل کامل
تراکتور فصل قبل در خط هافبک ضربه پذیر بود. نبود هافبک دفاعی مطمئن پاشنه آشیل تیم بود ولی در فصل جدید زوج ایگور پوستونسکی با ریکاردو آلوز کمربند امنی در خط هافبک ایجاد کرده است مشارکت در کارهای دفاعی و ایجاد موقعیت گل برای مهاجمان تیم نشان از دوندگی و فعال بودن خط هافبک سرخ های آذربایجان دارد. با توجه به محرومیت ترابی احتمال حضور مهدی حسینی در ترکیب وجود دارد.

زوج مهدی کیست؟
مهدی هاشمی نژاد وینگر راست و به احتمال زیاد شاهد تغییر پست امیر حسین حسین زاده و اضافه شدنش به خط وینگر خواهیم بود. در فصل قبل زوج نادری _ حسین زاده در چپ کارهای ترکیبی زیاد با هماهنگی بالا داشتند. 

زوج تومیسلا؟
با وجود محرومیت مهدی ترابی به احتمال زیاد شاهد حضور امیر حسین حسین زاده یک پست عقب تر و در خط وینگر خواهیم بود. شانس حضور سوکول چیکالشی در کنار تومیسلا اشترکالی زیاد خواهد بود و برای اولین بار احتمالا تراکتور بازی را با زوج سوکول _ تومیسلا آغاز کند.

تراکتور امروز با ترکیب احتمالی علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده. عارف آقاسی، محمد نادری،دانیال اسماعیلی فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز،مهدی هاشمی نژاد، امیرحسین حسین زاده، تومیسلا اشترکالی و سوکول چیکالشی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

کد خبر 2885


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید