قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/14 18:15 | کد خبر : 2880

این پک پیش بازی را قبل از دیدن دیدار تراکتور-فولاد حتما بخوانید.

لیگ برتر فوتبال ایران ,تراکتور,فولاد,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:30 روز یکشنبه در استادیوم یادگارم امام تبریز تیم های تراکتور_فولاد خوزستان به مصاف هم خواهند رفت. پیش از تماشای این بازی پک پیش بازی زیر را حتما بخوانید: 

تراکتور
تیم تراکتور بعد از لغو دیدار آسیایی مقابل موهان باگان هند با استراحت بیشتری آماده این دیدار شده است. دراگان اسکوچیچ در این فاصله با یک دیدار تدارکاتی تیم دومش را به چالش کشید و حالا آماده کسب سه امتیاز و حفظ صدرنشینی است.

فولاد
تیم فولاد در بهترین فرم خود قرار دارد و بهترین شروع یک دهه اخیر خود را داشته و در بین 5 تیم اول جدول جای گرفته است. شاگردان یحیی گل محمدی هفته قبل تیم بدون شکست ذوب آهن را شکست دادند و در فکر کسب دومین پیروزی متوالی خود هستند.

وضعیت جدول
 تراکتور هم امتیاز با تیم های ملوان،سپاهان و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد و کوچکترین لغزش باعث از دست رفتن صدر خواهد شد. تیم پرسپولیس با یک بازی کمتر و هم امتیاز با فولاد بر حسب تفاضل گل در رده چهارم قرار دارد و فولاد در رده پنجم است.

تقابل ویژه
ادیب زارعی،حمید بوحمدان، ساسان انصاری و احسان پهلوان بازیکنان‌سابق تراکتور در فولاد حضور دارند.
عارف آقاسی، مهدی شیری و عارف غلامی بازیکنان فعلی تراکتور سابقه بازی برای فولاد را دارند.
کادر فنی و مدیریتی فولاد هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل، حمید مطهری دستیار اول فصل قبل در تراکتور حضور داشتند.

درگوشی
یحیی گل محمدی سه بازیکن را که در لیست مازاد گذاشته بود از جمله وحید حیدریه را به تیم‌اضافه کرده است.
عارف غلامی و سجاد آشوری بعلت مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی 
تیم تراکتور با ترکیب احتمالی علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده، عارف آقاسی،محمد نادری،دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی،ریکاردو آلوز،مهدی هاشمی نژاد،امیرحسین حسین زاده، تومیسلا اشترکالی و سوکول چیکالشی بازی را آغاز کند.

تیم فولاد با ترکیب احتمالی اتکیر یوسوپوف، علی نعمتی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان،محمد عباسی،  امیر مسعود بارانی، سینا اسد بیگی، احسان پهلوان، محمد جواد محمدی، لوسیانو پریرا و ساسان انصاری بازی را آغاز کند.

پیش بینی بازی

تیم فولاد در بازی های بزرگ خارج از خانه معمولا دفاعی و تخریبی بازی می‌کند و بیشتر روی ضدحملات تمرکز می‌کند. احسان پهلوان وینگر بک چپ فولاد بیشترین نقش را در حملات این تیم ایفا میکند و اکثر توپ ها از خط دفاع و هافبک به وی ختم می‌شود.
تیم تراکتور در این بازی در کانال های کناری بیشتر درگیر خواهد بود و دانیال اسماعیلی فر  مقابل هم تیمی سابق خود احسان پهلوان کار سختی خواهد داشت.اولین برد تراکتور در خانه پیش بینی با بالاترین درصد در این دیدار است.

کد خبر 2880


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید