قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/13 17:30 | کد خبر : 2870

در هفته دوم لیگ اروپا، گالاتاسرای و فنرباغچه با تساوی امتیاز گرفتند، اما بشیکتاش با شکست به روند ناکامی‌اش ادامه داد.

گالاتاسرای,بشیکتاش,فنرباغچه,لیگ اروپا,

به گزارش ورزش آذربایجان،در هفته دوم لیگ اروپا، سه نماینده ترکیه‌ای به میدان رفتند و عملکرد متفاوتی از خود نشان دادند. گالاتاسرای، بشیکتاش و فنرباغچه هر کدام در دیدارهای حساس خود به ترتیب مقابل تیم‌های لاتویا RFS، اینتراخت فرانکفورت و توئنته قرار گرفتند.

گالاتاسرای

گالاتاسرای در دیداری که در ریگا، پایتخت لاتویا برگزار شد، ابتدا با گل‌های مرتنس در دقیقه ۱۲ و یونس آکگون در دقیقه ۳۸، ۲-۰ پیش افتاد. اما این تیم نتوانست برتری خود را حفظ کند و با دریافت گل‌هایی در دقایق ۴۰ از ایکائونیکس و ۵۴ از اودیشاریا، بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی، گالاتاسرای امتیاز خود را به ۴ رساند.

بشیکتاش

بشیکتاش در استانبول میزبان تیم آلمانی اینتراخت فرانکفورت بود و با شکست ۳-۱ زمین را ترک کرد. تیم آلمانی در دقایق ۱۹ و ۲۲ با گل‌های مارموش و ابیمبه به ترتیب ۱-۰ و ۲-۰ پیش افتاد. در نیمه دوم، کناوف در دقیقه ۸۳ گل سوم را به ثمر رساند. تک گل بشیکتاش در دقیقه ۹۰+۳ توسط ماسواکو به ثمر رسید. بشیکتاش که هفته اول مقابل آژاکس ۴-۰ شکست خورده بود، با این باخت دومین شکست خود را در لیگ اروپا تجربه کرد.

فنرباغچه

فنرباغچه نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم هلندی توئنته رفت. تیم میزبان با گل ولاپ در نیمه اول ۱-۰ پیش افتاد. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۱، تادیچ برای فنرباغچه گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. فنرباغچه با این تساوی، امتیاز خود را به ۴ رساند و همچنان در کورس رقابت باقی ماند.

کد خبر 2870


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید