قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/13 16:45 | کد خبر : 2869
بی‌رحمان خارج از خانه بالاخره در خانه

48 ساعت تا یک حماسه دیگر در یادگار

هوادار تراکتور بعد از چند هفته انتظار منتظر روز یکشنبه هستند تا دوباره یک حماسه دیگر در ورزشگاه یادگار امام خلق کنند.

تراکتور,فولاد ,لیگ برتر فوتبال ایران,ورزشگاه یادگار امام,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور بعد از برگزاری چند هفته متوالی بازی خارج از خانه، این هفته در تبریز و استادیوم یادگار امام به مصاف حریف خود خواهد رفت. با توجه به لغو دیدار آسیایی مقابل موهون باگان وعده دیدار تراکتوری ها با تی تی ها تا روز یکشنبه به تعویق افتاد. حالا کمتر از 48ساعت   دیگر قرمز های آذربایجان در تبریز با فولاد بازی خواهند کرد که به احتمال بالا شاهد یک حماسه دیگر هواداری خواهیم بود.

در ماه مهر تراکتور سه دیدار خارج از خانه متوالی - دو بازی در لیگ برتر و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا - را با برد پشت سر گذاشته و در جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 2 در صدر جدول قرار گرفت.

هواداران تراکتور که بارها قدرشناسی خود را نسبت به وضعیت  تیم شان نشان داده اند پیش بینی می‌شود با وجود دیدار وسط هفته ای یک بار دیگر در ورزشگاه یادگار امام حماسه خلق کنند.

در میانگین هواداری دیدار های خانگی میانگین دیدار های خانگی تراکتور با میانگین بیش از پنجاه هزار نفر با اختلاف در صدر پرهوادارترین دیدار های لیگ برتر قرار دارد و پیش بینی می‌شود در این دیدار نیز این میانگین حفظ شود. هواداران در مقابل از تیم شان انتظار دارند همانند دیدار های خارج از خانه که به مهمان بی رحم تبدیل شده است در دیدار های خانگی نیز به میزبان بی رحم تبدیل شود و با کسب حداکثر امتیازات خانگی قدم محکم در مسیر قهرمانی بردارد.

تیم تراکتور در سه دیدار اخیر خود تیم الوکره را با نتیجه 3_ صفر شکست داده و در خرم آباد تیم خیبر خرم‌آباد را با نتیجه 2_یک شکست داده و در اصفهان مقابل تیم سپاهان با نتیجه یک_صفر به پیروزی رسیده است.تیم فولاد نیز دو متوالی اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده است و در این بازی در پی کسب سومین برد متوالی خود خواهد بود.

کد خبر 2869


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید