قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/12 20:30 | کد خبر : 2863
ملاقات نوستالژیک با داداشی‌های سابق...

اسکوچیچ در مرحله بردارکشی!

دراگان اسکوچیچ این هفته باید مقابل تیمی قرار بگیرد که داستان فوتبالش در ایران را استارت زد.

تراکتور,دراگان اسکوچیچ,لیگ برتر فوتبال ایران,فولاد,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور روز یکشنبه  ۱۵ مهرماه از هفته هفتم بازی های لیگ برتر در شرایطی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود که تیم خوزستانی یادآور روز های پرخاطره ای  برای دراگان اسکوچیچ  است.

البته سرمربی تراکتور به دلیل محرومیت در نیمکت سرخپوشان روی نیمکت حضور نخواهد داشت. سرمربی کراوات در برابر تیمی صف آرایی خواهد کرد که ورود و مشهور شدن او به فوتبال ایران از روی نیمکت آن رقم خورد. اسکوچیچ هنگامی که در رأس سکان هدایت فولادی ها بود محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم داشت. او حالا با کوله باری از خاطره باید برای شکست دادن فولاد طرح و برنامه بچیند.

چالش اسکوچیچ مقابل مهمان این هفته تراکتور،ادامه روند بردهای فصل گذشته است که این تیم  در دو دیدار رفت و برگشت مقابل قرمز های خوزستانی با نتیجه مشابه دو بر صفر پیروز از زمین مسابقه خارج شده بود.

البته فولاد خوزستان در فصل قبل وضعیت جالبی نداشت و به سختی در لیگ برتر ابقا شد. اما در فصل بیست و سوم فولادی ها با روی کار آوردن یحیی گل محمدی  و جذب بازیکنان با کیفیت نسبت به سال قبل متحول شده اند و تا هفته ششم در رتبه پنجم جدول قرار گرفته‌اند. فولادی های پرانگیزه به دنبال جبران دو باخت فصل قبل با تراکتور هستند، اما آنها کار بسیار سختی در مقابل تیم صدرنشین در حضور پرشور هواداران در تبریز دارند‌.

کد خبر 2863


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید