قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/12 13:36 | کد خبر : 2859

بلافاصله بعد از اولین برد شهرداری در لیگ برتر والیبال بازار مصاحبه مسئولینی که در دوران آماده سازی خبری از آن ها نبود داغ شد.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم والیبال شهرداری ارومیه با وجود مشکلات دامنه دار و ناملایمتی مسئولان شهری، استارت بسیار خوبی در لیگ برتر داشت و عصر دیروز در سالن غدیر ارومیه توانست با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر سپهر صدرا مشهد را شکست دهد؛ پس از این برد یک اتفاق خلق الساعه روی داد که در نوع خود جالب توجه و قابل تأمل بود.

موضوع مدنظر صاحب پیدا کردن تیم برنده که معمولا در ورزش ایران از قدیم وجود داشته و از این دست ماجرا ها نمونه های مشابه زیادی نیز اتفاق افتاده است. اما این صاحبان همیشه حاضر در برد ها، معمولا قبل از اعزام و حتی قبل از شروع مسابقات و تورنمت ها ادعای مالکیت بر آن تیم نمی‌کنند. این دوستان خوش جشن به محض موفقیت تیم های تحت امرشان خیلی زود در صحنه حاضر می‌شوند و کاسه داغ تر از آش تشریف دارند.

روز گذشته پس از برد شهرداری ارومیه، مسئولین شورا و شهرداری ارومیه شروع به مصاحبه کردند تا این برد را به سمت و سوی خود سوق دهند. اما همین تا همین چند وقت پیش در مواقع مشکلات تیم، اعتصاب بازیکنان، حواشی و در حالی که هزاران هوادار تیم نگران حل و فصل شدن مشکلات تیم محبوبشان بودند، بدون توجه به دغدغه هوداران و اعضای تیم در پشت میز های کاریشان مخفی و یا سکوت پیشه کرده بودند.

توصیه ما خطاب به مسئولین بلندپایه شهرداری ارومیه این است که همیشه و همواره‌ در کنار تیم باشند نه فقط در مواقعی که تیم برنده از زمین خارج می‌شود. شهرداری قطع به یقین در طول فصل فصل هر تیم دیگری دچار فراز و نشیب های زیادی خواهد شد و در این صورت خواهیم دید که آیا مسئولین پشت تیم خواهند بود یا خیر؟!

کد خبر 2859


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید