قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/11 11:30 | کد خبر : 2849
پرداخت دقیقه نودی حق شرکت …

شهرداری با تهدید وارد لیگ برتر شد

شهرداری با پرداخت دقیقه نودی حق شرکت از خطر ۳-۰ شدن بازی اش در اولین هفته لیگ برتر والیبال گریخت.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، داستان قرارداد اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه وارد ابعاد جدیدی از حواشی شد. در روز های گذشته‌ به دلیل عدم تصویب قرارداد تیم توسط شورای شهر، اعضای تیم از حضور در تمرینات اعتصاب کردند. حال در شرایطی این اتفاق در روز اول هفته جاری ختم به خیر شد که رئیس سازمان لیگ روز گذشته شهرداری را تهدید کرده بود اگر مشکل قرارداد و پرداخت ورودی را حل نکند، دیدار هفته اولش ۳-۰ خواهد شد .

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در آستانه آغاز این مسابقات اظهار داشت: "دو تیم شهرداری ارومیه و مس رفسنجان هنوز اقدامات نهایی خود را به رغم مکاتبات متعدد و اطلاع رسانی به مسئولین باشگاه‌ها انجام ندادند و سامانه این دو تیم هنوز بسته است. اگر این مشکل تا زمان شروع هفته نخست لیگ برتر برطرف نشود، قطعا سامانه در اختیار قرار نخواهد گرفت و نمی توانند قرارداد بازیکنی را ثبت یا اضافه کنند. بنابراین اجازه بازی نخواهند داشت و باخت فنی سه بر صفر در هفته نخست در انتظار آن‌ها است".

اما ساعاتی قبل با اعلام منابع خبری آگاه و مطلع، دیدار های  شهرداری ارومیه و مس رفسنجان بر گزار می شود.

ترابی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: "این دو تیم روز سه شنبه ورودیه های خود را پرداخت کردند و مجوز بازی آنها صادر شده است".

امروز در یکی از بازی های هفته اول لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم های شهرداری ارومیه و سپهر صدرای مشهد از ساعت ۱۶ در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 2849


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید