قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/11 10:30 | کد خبر : 2848
جریمه نقدی قطعی، تعویق شاید…

۳-۰ تراکتور-موهون قطعی نیست

تیم موهان باگان حریف تراکتور به علت عدم حضور در تبریز در انتظار جریمه سنگین چند ده هزار دلاری است و حکم نتیجه بازی نیز نیاز به بررس بیشتر دارد.

تراکتور,موهون باگان,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم های تراکتور و موهون باگان هند در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دو و از گروه اول مقرر شده بود امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند، اما تیم هندی بنا به دلایل امنیتی خاورمیانه از حضور در تبریز خودداری کرد.

بر همین اساس AFC  با انتشار بیانیه‌ای مبنی بر عدم حضور تیم موهون باگان در بازی امروز را تخلف از قانون دانست و جریمه سنگین ۵۰ هزار دلاری برای تیم هندی اولین جریمه صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود. اما در این حکم اولیه به نتیجه بازی اشاره‌ای نشده است.

نتیجه این بازی نیز پس از بررسی های متعدد ما، بعد از بررسی های نهایی و استماع و دفاعیه تیم هندی صادر خواهد شد و هنوز نتیجه سه بر صفر به سود تراکتور قطعی نیست.

تیم موهان باگان هند علت عدم حضور خود در مقابل تراکتور را با انتشار بیانیه‌ای، ناآرامی های اخیر خاورمیانه اعلام کرد و از حضور در این کشور سرباز زد. اگر دلایل این تیم برای عدم حضور در ایران موجه و قانع کننده نباشد، نتیجه سه بر صفر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا دو محکوم خواهد‌ شد. برای مشخص شدن رأی این بازی حداقل دو هفته زمان می‌برد تا AFC پس از بررسی نهایی حکم این بازی را صادر کند. این احتمال نیز وجود دارد که به دلایل شرایط موجود در ایران با رأی ای اف سی بازی دو تیم تراکتور و موهان باگان تعویق و در کشور ثالث برگزار شود.

کد خبر 2848


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید