قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/10 19:01 | کد خبر : 2847
تعیین تکلیف خریداران بلیت تراکتور-موهون؛

پول بلیت تی‌تی‌ها نمی سوزد

تماشاگرانی که بلیت بازی تراکتور-موهون را خریده بودند می توانند بازی با روشن را رایگان ببینند.

تراکتور,موهون باگان,لیگ نخبگان آسیا,فولاد,

به گزارش ورزش آذربایجان،بعد از کش و قوس‌های بسیار کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً اعلام کرد که دیدار تیم‌های تراکتور و موهون باگان از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار بود فردا برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم هندی لغو شد .

فارغ از برخوردهای انضباطی که با نماینده هند به خاطر نقض قوانین خودداری از سفر به تبریز صورت خواهد گرفت، یکی از مسائلی که خیلی مطرح می‌شود، تعیین تکلیف هوادارانی است که برای دیدار فردا بلیط تهیه کرده بودند.

بر اساس اطلاعاتی که از باشگاه تراکتور دریافت کرده‌ایم، قرار است افرادی که بلیط تهیه کرده‌اند هزینه آن به حساب کاربری آنها عودت داده شده و آنها در بازی آسیایی بعدی مقابل روشن تاجیکستان بدون پرداخت هزینه، بلیط بازی تیم محبوبشان را دریافت کنند.

تراکتور قرار بود فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام میزبان موهون باگان باشد اما به دلیل عدم حضور تیم مهمان این دیدار لغو شد و بسیاری از هواداران تراکتور که بلیط این دیدار را تهیه کرده بودند، حالا باید برای تماشای اولین حضور آسیایی تیمشان چند هفته دیگر صبر کنند. البته آنها این شانس را خواهند داشت تا بدون پرداخت هزینه صاحب بلیت شوند.

کد خبر 2847


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید