قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/10 20:30 | کد خبر : 2845
نفر به نفر با سربازان عبدیضا

معرفی بازیکنان شهرداری ارومیه

در این مطلب اعضای تیم والیبال شهرداری ارومیه را برایتان معرفی می کنیم.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,عبدالرضا علیزاده,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته اول لیگ برتر والیبال مردان ایران، شهرداری ارومیه و سپهر صدرای مشهد روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ در سالن غدیر ارومیه صف آرایی خواهند کرد. در آستانه این دیدار نگاهی داریم به اسکواد تیم شهرداری ارومیه:

تیم شهرداری ارومیه با حفظ شاکله ترکیب اصلی فصل گذشته که تنها خروجی مهم این تیم جدایی آرمان صالحی، لیبروی ارومیه بود. در پست پاسور شهرداری با حضور عرشیا بهنژاد به عنوان یکی از پدیده جوان فصل گذشته مشکلی از خلأ بازیکن موثر ندارد و علاوه بر او سینا علیزاده و امیر رضا سعادت را در این پست دارد. در قطر پاسور، با کنار گذاشتن احد رضایی و جذب جواد حسین آبادی، خیال عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه را تا حدودی راحت کرد، آنها در این پست هومن شرقی و حسین پایاب را در اختیار دارند.

در پست قدرتی زن ها نیز که نقطه قوت شهرداری است، بابک فیاضی باتجریه به همراه امیر خداپرستی، آرین محمود نژاد و امیر آفتاب آذری را همراه خود دارند. در پست سرعتی زن ها نیز شهرداری در نقل‌و‌انتقالات دست به کار بزرگی زد و با جذب سهند الله وردیان، یکی از تاثیرگذارترین بازیکن لیگ را در اختیار گرفت، علاوه بر او عطا زراعتگر باتجربه، رمضان صحبتی و مهدی ظفر را نیز جذب کردند. 

در پست لیبرو نیز با وجود از دست دادن بهترین لیبروی فصل گذشته یعنی آرمان صالحی و پیوستم او به طبیعت اسلامشهر، شهرداری به نوعی با این تیم تهاتر بازیکن کرد و ابوالفضل قلی پور باتجربه را از این جذب کرد، میلاد فتاحی نیز دیگر لیبروی شهرداری است. 

در رأس سکان هدایت تیم نیز، عبدالرضا علیزاده یک فصل دیگر در کنار تیم خواهد بود و امسال برای رقبا ناگفته‌های زیادی خواهد داشت.

کد خبر 2845


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید