قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/10 14:01 | کد خبر : 2841
به استقبال فصل جدید لیگ برتر والیبال؛

بیر، ایکی‌، اوچ؛ اووورمیه!

تیم شهرداری ارومیه فردا کار خود را در لیگ برتر والیبال آغاز می کند؛ سپهر صدرای مشهد حریف این تیم است.

شهرداری ارومیه,لیگ برتر والیبال,

به گزارش ورزش آذربایجان، انتظار ها بالاخره به پایان رسید و کلید لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۳ با گذر از انواع و اقسام حاشیه‌ها که گریبان گیر تیم ها شده بود از فردا زده می‌شود. شهرداری ارومیه فصل جدید را در این روز از ساعت ۱۶ در سالن غدیر ارومیه مقابل سپهر صدرای مشهد آغاز خواهد کرد. 

شهرداری ارومیه:
تیم شهرداری ارومیه فصل قبل را با خلق شگفتی به پایان رساند. این تیم بعد از حضور عبدالرضا علیزاده، از یک تیم در حال سقوط تبدیل به یک تیم مدعی قهرمانی شد؛ تیمی که فقط با یک تغییر مربی در هفته هشتم و با روی کار آمدن عبدیضا، از جایگاه سیزدهم جدول با زمین گیر کردن بزرگان و تیم های بزرگ به جایگاه سومی لیگ برتر دست یافت. این تیم حتی تا دو روز قبل وضعیتش برای ادامه تیمداری مبهم بود اما با تفاهم شورای شهر و شهردار ارومیه، داستان تصویب قرارداد اعضای تیم حل و فصل شد.

سپهر صدرای مشهد:
این تیم مشهدی که با تلاش های امیرحسینی، سرمربی خود با خرید امتیاز نیان الکترونیک مشهد نگذاشت تا امتیاز و سهمیه لیگ برتری از این شهر خارج شود پا به عرصه لیگ برتر والیبال گذاشته است. سپهر صدرای مشهد یکی از تیم های لیگ برتری است که به علت پروسه انتقال مالکیتی، دیرتر از سایر رقبا وارد نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر شد تا اردوی آماده‌سازی پیش فصل این تیم برای فصل جدید کوتاه باشد.

تقابل ویژه:
جدال عبدالرضا علیزاده و امیرحسینی، سرمربیان دو تیم حساسیت این بازی را دو چندان خواهد کرد؛ مربیانی که زمانی در ایام بازیگری تقابل های زیادی باهم داشته‌اند و تازه نیز به عرصه مربی گری روی آوردند. بهزاد حیدر شاهی، پوریا یلی از بازیکنانان تیم مشهدی هستند که سابقه بازی در تیم شهرداری ارومیه را دارند.

ترکیب احتمالی شهرداری ارومیه:
عرشیا بهنژاد، جواد حسین آبادی، امیر خداپرستی، بابک فیاضی، سهند الله وردیان، عطا زراعتگر، ابوالفضل قلی پور.

ترکیب احتمالی سپهرصدرایمشهد:
بهزاد حیدرشاهی، پوریا یلی، بهنام ابراهیمی، ادریس دانشور، طیب عینی، مهرداد بابایی و مجتبی یوسفی.

کد خبر 2841


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید