قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/10 12:06 | کد خبر : 2839
فوری-موثق از جلسه تعیین کننده

تکلیف تراکتور-موهون معلوم شد

جلسه تعیین تکلیف بازی تراکتور-موهون باگان مشخص شد.

تراکتور,موهون باگان,لیگ نخبگان آسیا,

به گزارش ورزش آذربایجان، دقایقی پیش از برگزاری جلسه هماهنگی پیش از بازی تراکتور-موهون باگان خبر دادیم؛ جلسه ای که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه تراکتور در خصوص شرایط عجیبی که نیامدن موهون باگان به تبریز ایجاد کرده، بحث و تبادل نظر کردند؛ این همین الان به پایان رسید.

بر اساس اطلاعاتی که از محتویات جلسه به دست آوردیم، تصمیم بر این شد که تمامی مقدمات مربوط به این بازی حتی با وجود مشخص نبودن حضور یا عدم حضور موهون باگان تا لحظه به صدا در آمدن سوت شروع بازی انجام شود.

حتی در این جلسه زمان تمرین پیش از بازی تیم موهون باگان در ورزشگاه یادگار امام نیز تعیین شد. نشست خبری پیش از بازی نیز دقایقی دیگر برگزار می شود و تیم تراکتور نیز بر اساس تصمیم گیری صورت گرفته، فردا در زمین بازی حاضر خواهد شد.

به این ترتیب موهون باگان باید خود را آماده جریمه هایی کند که در مطلب قبلی به آن اشاره کرده بودیم؛ سه بر صفر و محرومیت از حضور در این دوره و دوره بعدی رقابت های آسیایی.

در مورد تماشاگرانی هم که بلیت تهیه کرده اند، دو تصمیم احتمالی اتخاذ خواهد شد؛ عودت آنی مبلغ یا بازگشت آن به حساب کاربری برای استفاده از آن در خریدهای بعدی.

کد خبر 2839


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید