قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/10 11:45 | کد خبر : 2838
شروع جلسه نقد فیلم هندی موهون باگان

فوری؛ تراکتور در آستانه برد بدون بازی!

نشست خبری پیش از بازی تراکتور و موهون باگان بدون حضور سرمربی تیم هندی برگزار شد.

تراکتور,موهون باگان,لیگ نخبگان آسیا,

به گزارش ورزش آذربایجان، دیدار تراکتور-موهون باگان در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا قرار است در تبریز برگزار شود که تیم مهمان هنوز تکلیف آمدن یا نیامدنش را معلوم نکرده است. نشست خبری پیش از این دیدار در حالی نیم ساعت دیگر آغاز می شود که سرمربی موهون باگان در آن غایب است.

موهون باگان قرار بود روز یکشنبه به تبریز سفر کند ولی به دلیل آن چه که ناامنی منقطه خاورمیانه نامید، از این کار سر باز زد و به کلکته بازگشت. این تیم خواستار تعویق بازی با تراکتور یا انتقال آن به زمین بی طرف شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا اما هیچ واکنشی به این خواسته تیم هندی نداشته و بر اساس آخرین اخبار آنها را تهدید کرده که در صورت عدم حضور در تبریز جریمه های سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار ورزش آذربایجان از محل باشگاه تراکتور ارائه کرده، در حال حاضر جلسه هماهنگی پیش از بازی فردا در حال برگزاری است. در این جلسه نمایندگان AFC و باشگاه تراکتور در خصوص تعیین تکلیف شرایط موجود تصمیم گیری می کنند. گفته می شود در جلسه فعلی تصمیم می گیرند که کنفدراسیون فوتبال آسیا آیا بازی را کلا برگزار نکند یا تا سوت شروع بازی روال ادامه داشته باشد. در هر حال در صورت حاضر نشدن موهون باگان، علاوه بر باخت 3-0، حذف از این دوره و دوره بعدی در انتظار نماینده هند خواهد بود.

کد خبر 2838


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید