قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/10 11:01 | کد خبر : 2837
نصف مس مقابل سن ایچ محروم است!

اعلام جریمه‌های الکلاسیکوی جنجالی

کمیته فوتسال احکام انضباطی الکلاسیکوی جنجالی مس سونگون و گیتی پسند را با ملایمت قابل تاملی صادر کرد.

مس سونگون,لیگ برتر فوتسال,گیتی پسند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، آخرین دیدار لیگ‌برتری فوتسال ایران قبل از جام جهانی و فیفا دی بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان در روز ۲۶ مرداد به اصفهان

برگزار شد. این دیدار جنجالی در لحظات پایانی به تساوی ۶-۶ انجامید ولی حواشی زیادی به دنبال داشت و درگیری و تنش شدیدی بین عوامل، کادر فنی و بازیکنان دو تیم به وجود آورد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حدود یک ماه و نیم پس از این مسابقه جنجالی که درگیری و تنش زیادی داشت، آرای خود را صادر کرد که در پی آن، سه بازیکن ملی پوش و حاضر در جام جهانی ازبکستان نیز با محرومیت مواجه شدند.

بنابراین، بهروز عظیمی، بازیکن مس سونگون هم که در جام جهانی فوتسال عضو تیم ملی بود نیز با برخورد کمیته انضباطی مواجه شد. عظیمی به دو جلسه محرومیت (یک جلسه تعلیقی) ۵۱ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

باشگاه مس‌سونگون نیز به ۱۴۰ میلیون تومان جریمه محکوم و یاسر نجف زاده، مدیرعامل این باشگاه نیز با توبیخ مواجه شد.

سنگین‌ترین جریمه مالی هم برای حمید بی‌غم، سرمربی مس سونگون لحاظ شده که او به علت رفتار غیرورزشی، بدرفتاری نسبت به داور و درگیری با بازیکن حریف پس از پایان بازی، با دو جلسه محرومیت (یک جلسه تعلیقی) و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه مواجه شده و همچنین فرهاد فخیم، کاپیتان مس نیز باید ۲۵ میلیون تومان جریمه بدهد.

کد خبر 2837


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید