قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/09 20:27 | کد خبر : 2835

برگزاری دیدار تراکتور و موهون باگان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تراکتور,لیگ نخبگان آسیا,موهون باگان,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان",تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد. اما همان طور که روز گذشته خبر داده بودیم،

باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

برخی منابع خبری در هندوستان ادعا می‌کنند تیم موهون باگان از طریق وزارت امور خارجه این کشور در خواست تامین امنیت کرده که تاکنون به جوابی نرسیده است.

از طرفی AFC که میزبانی ایران را تائید کرده، نماینده هند را در صورت عدم حضور در بازی با جرایم و محرومیت های سنگینی روبه رو خواهد کرد.

حامد مومنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال، در این باره می‌گوید:

"مراحل برگزاری مسابقات یک‌روز پیش از بازی شامل کنفرانس خبری کاپیتان و سرمربی تیم‌ها، یک جلسه تمرینی تیم مهمان در زمین مسابقه و جلسه هماهنگی بوده که باید فردا برگزار شوند و درصورت عدم حضور تیم مهمان، تصمیمات لازم ازسوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اتخاذ خواهد شد."

 

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص اظهار کرد:

"به‌صورت کلی مطابق قوانین کنفداسیون درصورت انصراف تیم پس از شروع مسابقات جرایم ذیل درنظر گرفته می‌شود که عبارتند از:

۱ - نتایج کلیه مسابقات قبلی تیم خاطی ابطال می‌شود.

۲ - ۵۰۰۰۰ دلار جریمه نقدی

۳ - اخراج از حداقل یک دوره از مسابقات مربوطه

۴ - احتمال اخراج از کلیه مسابقات"

از طرفی تراکتور تمام و کما برای نخستین میزبانی خود در آسیا آماده می‌شود و اظهار نظر سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور مبنی بر عدم اطلاع تراکتور از عدم حضور نماینده هند در ایران چندان جالب نمی‌رسد.

برخی منابع غیر رسمی نیز ادعا می‌کنند که اصرار تیم موهون باگان هند بر این است که بتواند خواسته خود را بر دولت هند تحمیل و با پرواز چارتر راهی ایران شود.

کد خبر 2835


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید