قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/09 11:01 | کد خبر : 2829

با وجود بهانه تراشی های تیم هندی جهت سفر به تبریز، دیدار تراکتور و موهون باگان در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

تراکتور,موهون باگان,لیگ نخبگان آسیا,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو و از گروهA این رقابت ها تیم های تراکتور و موهان باگان هند به مصاف هم خواهند رفت. در این راستا شایعاتی مبنی بر انصراف تیم هندی و خودداری از آمدن به تبریز به دلیل اتفاقات اخیر خاورمیانه شنیده می‌شد اما بر اساس اخبار موثق این بازی برگزار می شود.

پیگیری هایی که در این خصوص انجام داده‌ایم باشگاه تراکتور از این موضوع  ابراز بی اطلاعی کرد. در سلسله پیگیری های ما از منابع مطلع و آگاه حاکی از آن است که این بازی روز چهارشنبه در موعد قبلی برگزار می‌شود.

تیم هندی قرار بود دیروز یکشنبه وارد تبریز شود اما تا بدین لحظه وارد ایران نشدند، همچنین کمیته فدراسیون فوتبال آسیا(AFC) نیز با پیشنهاد تیم موهان مبنی بر برگزاری این دیدار در کشور ثالث مخالفت کرده است و این پیشنهاد آنها قابلیت اجرایی ندارد. اگر در موعد قبلی مقابل تراکتور در زمین مسابقه حاضر نشوند با باخت فنی سه بر صفر روبه‌رو می‌شوند. با این حال احتمال حضور موهان باگان در بازی چهارشنبه بسیار زیاد است و اخبار جدید حاکی آن است که آنها با خود را برای سفر بسته اند .

گفتنی است تیم های تراکتور و موهان باگان از هفته دو لیگ قهرمانان آسیا دو روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند، تراکتور در اولین  دیدار خود موفق شده بود با نتیجه پرگل سه بر صفر از سد میزبانش الوکره قطر به برتری برسد، موهان باگان نیز در اولین  دیدار خود مقابل میهمانان روشن تاجیکستان به تساوی بدون گل رضایت بخشیدند.

کد خبر 2829


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید