قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/08 20:21 | کد خبر : 2825
او در بهترین فرم چند سال اخیرش هست

کل لیگ برتر دست به دعا علیه بیرو!

علیرضا بیرانوند از نظر آماری در حال گذارندن یکی از بهترین فصل های چند سال اخیرش است و بی خود نیست که همه حریفان برای محروم شدنش دعا می کنند!

تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم تراکتور در فصل 04-03 آمار و ارقام مختلفی را جابجا کرده است. آمار تیمی و انفرادی تیم در 6 بازی لیگ و یک بازی آسیایی مطلوب و قابل توجه است. در این بین آمار مربوط به علیرضا بیرانوند سنگربان کهنه‌کار سرخ های آذربایجان نیز قابل ستایش است.

علیرضا بیرانوند در تک بازی آسیایی موفق به کلین شیت شد تا با اقتدار لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند. او در رقابت های لیگ برتر نیز موفق ظاهر شده و در 3 بازی از 6 بازی موفق به کلین شیت شده است.

در جدول کلین شیت لیگ برتر محمدرضا اخباری و اتکیر پوسوپوف با 4 کلین شیت در صدر جدول قرار دارند .علیرضا بیرانوند به همراه حبیب فرعباسی، الکسیس گندوز و محمد خلیفه با 3کلین شیت در رتبه دوم جدول کلین شیت قرار دارند.

عملکرد علی بیرو در گل خورده نیز قابل توجه است. در جدول نرخ گل خورده محمد رضا اخباری با نرخ گل خورده 0.2 در صدر قرار دارد. محمد حسین اکبر منادی از سه بازی با نرخ 0.3 در رتبه دوم قرار دارد. علیرضا بیرانوند و الکسیس گندوز با نرخ گل 0.5 در رتبه سوم قرار دارند.

در جدول کلین شیت و نرخ تبدیل به گل نیز شاهد رقابت تنگاتنگی بین علیرضا بیرانوند با الکسیس گوندوز جانشینش در تیم سابقش هستیم که این هم در نوع خود قابل توجه است و باید دید گوندوز تا کجا توان پا به پا آمدن با بیرو را دارد.

کد خبر 2825


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید