قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/08 12:21 | کد خبر : 2818
گزارش ویژه از تصمیم ناگهانی هندی‌ها

فوری؛ موهون باگان به تبریز نمی‌آید!

باشگاه موهون باگان طی تصمیمی ناگهانی از حضور در تبریز برای دیدار با تراکتور سر باز زده است.

تراکتور,موهان باگان,

به گزارش ورزش آذربایجان، برخی منابع خبری در هند از انصراف تیم موهون باگان از سفر به تبریز برای  دیدار با تراکتور خبر می دهند. این دیدار قرار است روز چهارشنبه در چارچوب هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام برگزار شود.

بر اساس این گزارش ها تیم موهون باگان قرار بود امروز (29 سپتامبر) به ایران پرواز کند اما به خاطر یکسری مسائل به کلکته بازگشته است.

برخی منابع خبری از عدم صدور روادید برخی بازیکنان تیم موهون باگان خبر داده اند که به نظر نمی رسد این مورد صحت داشته باشد چرا که هندی ها برای سفر به ایران معمولا مشکل خاصی ندارند. برخی نیز تردید مسئولان موهون باگان را به تحولات اخیر در خاورمیانه به ویژه ترور سید حسن نصرالله مربوط می دانند.

در گزارشی که خبرگزاری میخل منتشر کرده، آمده است مدیران باشگاه موهون باگان در خصوص امنیت بازیکنانشان در این مقطع حساس دچار تردید هستند. آنها به طور مداوم با AFC و وزارت امور خارجه کشور در تماس هستند اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

آنها در مکاتباتشان با کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تعویق بازی یا برگزاری آن در کشور ثالث را داده اند. با توجه به اینکه تنها سه روز تا بازی تراکتور-موهوم باقی مانده، برگزاری آن درکشور ثالث تقریبا غیرممکن است و باید دید آیا خواسته دوم هندی ها پذیرفته می شود یا اینکه یک برد 3-0 انضباطی دیگر در انتظار تراکتوری ها خواهد بود؛ چرا که اگر AFC خواسته هندی ها را قبول نکند آنها ملزم به حضور در تبریز و بازی با تراکتور هستند.

کد خبر 2818


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید