قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/07 20:30 | کد خبر : 2814
مهمان بی‌رحم به خانه رسید...

تی تی‌ها تشنه یک حماسه دیگر

تراکتور بعد از سه برد متوالی خارج از خانه، حالا دو بازی بسیار حساس در خانه دارد و قطعا این بازی ها جزو پرتماشاگرترین بازی های این تیم خواهند بود.

تراکتور,موهان باگان,لیگ نخبگان,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تراکتور شب گذشته با برتری یک بر صفر مقابل میزبانش سپاهان اصفهان ترک عادت نکرد و به پنجمین برد خارج از خانه خود در فصل جاری دست یابد. نکته عطف ماجرا، برد پیاپی در سه بازی اخیر خارج از خانه است. شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از هت تریک  برد در بازی های بیرون از خانه به تبریز برگشتند تا در دو هفته متوالی میزبان رقبایشان در استادیوم یادگار امام تبریز باشند.

سرخپوشان آذربایجان در روزهای یازدهم و پانزدهم مهره ماه سال جاری میزبان موهان باگان هند و فولاد خوزستان خواهند بود. این دو بازی حسن ختام مهمانی پرفشار مهر برای تراکتور است و یقینا با توجه به سه برد شیرین و پیاپی این تیم، تی تی ها منتظر استقبال پرشکوه و باعظمت از تیم محبوب خود خواهند بود تا بار دیگر شاهد پر شدن استادیوم یادگار امام تبریز بیش از ظرفیت خود باشیم.

بی شک موعد آن فرا رسیده است تا تراکتور در بازی های خانگی نیز استارت برد را بزند تا هواداران این تیم از نزدیک طعم برد را بچشند. همچنین ضمن جبران شکست خانگی در هفته چهارم مقابل ذوب‌آهن اصفهان، مسیر تیم به سمت و سویی سوق داده شود تا میزان موفقیت در بازی های خارج و داخل خانه تناسب داشته باشد؛ چیزی که لازمه رسیدن به موفقیت های بزرگ است. با اینکه چنین اتفاقی در فوتبال دنیا امری غیرعادی تلقی شود اما خب تراکتور است، دیگر...

تراکتور شب گذشته در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، با از خود گذشتگی بازیکنانش یکساعت ده نفره بازی کرد و توانست میزبان کهکشانی اش سپاهان اصفهان را با گلزنی امیرحسین حسین زاده یک بر صفر شکست دهد و با ۱۳ امتیاز جای این تیم را در صدر جدول بگیرد تا طعم این برد خارج از خانه دو چندان شود.

کد خبر 2814


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید