قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/07 18:15 | کد خبر : 2813
استارت برای بزرگترین پروژه دهه جاری

این میانگین تراکتور را قهرمان می‌کند

میانگین امتیازی فعلی تراکتور، همان چیزی است که یک تیم برای قهرمان شدن در لیگ برتر نیاز دارد.

تراکتور,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های حساس هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور، شب گذشته دو تیم مدعی قهرمانی سپاهان و تراکتور در استادیوم فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم مهمان توانست با نتیجه یک بر صفر حریف را شکست دهد تا اولین باخت این تیم در فصل‌جاری را رقم بزند.

شاگردان دراگان اسکوچیچ با این برد ۱۳ امتیازی شدند و جای سپاهان را در صدر جدول لیگ گرفتند. سرخ پوشان فوتبال آذربایجان با ادامه دادن روند خوب امتیازگیری و حفظ همین سبک می توانند گام بلندی به سمت پایان یک رویای بزرگ بردارند.

صدرنشین جدول لیگ برتر با کسب ۱۳ امتیاز از ۶ بازی و با میانگین امتیازی 2.16 بیش از همیشه بوی قهرمانی می دهد. در سنوات گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، معمولا تیم هایی که میانگین امتیازی بالای دو را کسب کنند از شانس بیشتری برای بالای سر بردن جام دارند. تراکتور در فصل جاری از ۶ بازی که انجام داده میانگین برد ۶۶/۶۶ درصد، ۱۶/۶۶ تساوی و ۱۶/۶۶ باخت را به جای گذاشته است.

حفظ و ادامه روند امتیازگیری در ابتدای فصل از آن جهت دارای اهمیت بالایی است که در فصول گذشته دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران در میانه های فصل با تقویت خود در نقل‌و‌انتقالات زمستانی، خیلی زود خودشان را به بالای جدول می‌کشانند. جمع آوری امتیازات در هفته های ابتدایی لیگ برتر شرط لازم برای قهرمانی و حفظ همین روند در طول فصل الزامی برای واقعیت بخشیدن به آن است.

کد خبر 2813


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید