قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/06 17:30 | کد خبر : 2798

امروز یک روز خاص برای تراکتور است، روزی که شاگردان اسکوچیچ باید با لباس قهرمان وارد زمین شده و یک کار بزرگ را به سرانجام برسانند.

تراکتور,سپاهان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان،پنج هفته کافی بود تا جدول لیگ برتر تقریباً به شاکله همیشگی اش برسد و تیم ها جای خود را پیدا کنند. حالا بعد از پنج بازی سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و ملوان به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را صاحب شدند.

در هفته ششم رقابت ها یک فرصت استثنایی برای تراکتور وجود دارد و قرمز پوشان تبریزی می تواند با برداشتن یک قدم بلند به صدر جدول برسند. اینجا جایست که تراکتور باید لباس یک قهرمان را به تن کرده و وارد زمین شود.

جدال با سپاهان بحث مرگ و زندگی نیست، تعداد امتیازش هم با بقیه بازی ها فرق ندارد، برنده اش هم واقعاً به جام دست پیدا نمی‌کند. اما بازی با سپاهان برای تراکتور مهم است، مهم است و خیلی هم مهم است.

اینجا جایست که تراکتور باید لباس قهرمانی خودش را از کمد در آورده  و در قامت یک گلادیاتور قهرمان به نبرد شیرهای اصفهان برود. این یک قانون است، برای قهرمانی همه بازی ها که جای خود، باید بازی های بزرگ را هم ببری.

اینجا همان بزنگاهی است که باید تفاوت خودت را با بقیه ثابت کنی تا نشان دهی واقعا برای قهرمانی آمده ای و حریف روز ها و تیم های سخت هستی. باخت های مکرر فصل های قبل مقابل مدعیان قُبح باخت را برایمان شکسته اما با لباس یک قهرمان اینبار شعار «اینان٬ ساواش٬ قازان » را باید به عمل بیاوریم.

کد خبر 2798


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید