قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/06 14:01 | کد خبر : 2795
دراگان و چند دوراهی در پیچ اصفهان؛

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل سپاهان

در این مطلب ترکیب احتمالی تراکتور در بازی حساس مقابل سپاهان را مورد بررسی قرار داده ایم.

تراکتور,سپاهان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دیدار تراکتور _ سپاهان بازی بزرگ هفته ششم که به سوپر کلاسیکو نیز معروف است تا ساعاتی دیگر در اصفهان آغاز خواهد شد. ترکیب احتمالی سرخ های آذربایجان در بازی امروز را مورد بررسی قرار داده ایم:

سد بزرگ؛ علی بیرو

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی و تراکتور در روزهای منتهی به دیدار های بزرگ معمولا مورد حمله برخی رسانه های معلوم الحال قرار می گیرد. این تقریبا به یک عادت تبدیل شده و امروز تنها بیرانوند با نوع بازی خود جواب رسانه هارا می‌تواند بدهد.

خط دفاعی در وضعیت گنگ

بعد از بازی تراکتور_الوکره تراکتوری ها در دو سبک دفاعی دو نفره و سه نفره ظاهر شده اند. ولی با توجه به مصدومیت عارف غلامی آیا تراکتوری ها با سه دفاع وارد مسابقه شده و شاهد بازی علیرضا آرتا یا سایر بازیکنان در کنار شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی خواهیم بود یا همانند دیدار های سابق شاهد بازی با زوج عارف و شجاع خواهیم بود؟ البته احتمال مورد دوم بیشتر است.

چپ و راست با صلابت

محمد نادری و دانیال اسماعیلی فر تا اینجای فصل در خط دفاعی و حملات تیم حضور مثمرثمر دارند و خیالی دراگان و تی تی ها از دو بال تیم راحت است. آنها جزو نفراتی هستند که بیشترین دقایق حضور در میدان را ثبت کرده اند.

کروات متعصب مثل شش محبوب

ایگور پوستونسکی هافبک دفاعی تراکتور در چند بازی اخیر مطمئن و جنگنده ظاهر شده است. همین باعث شده تا هواداران وی را از نظر فنی با مهدی کیانی هافبک دفاعی محبوب سابقشان مقایسه کنند. او امروز نقش مهمی در کمربند دفاعی تراکتور به عهده خواهد داشت.

مهندس در بازی های بزرگ‌ کجاست؟

ریکاردو آلوز هافبک خلاق تراکتور در بازی های بزرگ ‌بخاطر شرایط ویژه کمی عقب تر بازی می‌کند و وظایف بیشتری برعهده می‌گیرد. ریکاردو در بازی امروز نیز وظایف سخت و بزرگی بر عهده خواهد داشت که ترکیبی از حمله و دفاع را در بر می گیرد.

زوج مهدی ها یا امیرمهدی؟

مهدی ترابی هافبک چپ تراکتور قطعا در بازی امروز فیکس خواهد بود ولی با توجه به سبک بازی دو دفاعه یا سه دفاعه حضور مهدی هاشمی نژاد بصورت فیکس مبهم خواهد بود. حضور امیرحسین حسین زاده به سبک بازی دراگان بستگی دارد اما به نظر نمی رسد او بیخیال یکی از آماده ترین ستاره های فعلی خود در این دیدار بزرگ شود.

بدل ادینیو در فکر ادامه سنت

تومیسلاو اشترکالی مهاجم سرخ های آذربایجان همانند بازی های خارج از خانه گذشته در اندیشه زدن گلی دیگر است. تومیسلا در بازی قبل موفق به گل زنی نشده و در این بازی در فکر جبران آمارش است.

به این ترتیب ترکیب احتمالی امروز تراکتور  به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند،  شجاع خلیلزاده، عارف آقاسی، محمد نادری،دانیال اسماعیلی فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی،امیرحسین حسین زاده، مهدی هاشمی نژاد و تومیسلا اشترکالی؛ البته حضور یک دفاع وسط (علیرضا آرتا) می‌تواند معادلات ترکیب را کمی برهم بزند.

کد خبر 2795


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید