قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/06 11:01 | کد خبر : 2793

فنرباغچه با پیروزی ارزشمند، در برابر سنت-ژیلوآ فصل اروپایی را شروع کرد؛ اما بشیکتاش و قره‌باغ در برابر آژاکس و تاتنهام شکست خوردند.

بشیکتاش,فنرباغچه,قره باغ,لیگ اروپا,

به گزارش ورزش آذربایجان، در هفته اول رقابت‌های لیگ اروپا، نمایندگان ترکیه و آذربایجان با نتایج متفاوتی روبرو شدند. فنرباغچه با پیروزی ارزشمند، شروع پر قدرتی داشت، در حالی که بشیکتاش و قره‌باغ در برابر حریفان خود شکست خوردند.

فنرباغچه

تیم فنرباغچه نماینده ترکیه در اولین بازی خود میزبان تیم سنت-ژیلوآ از بلژیک بود و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد. گل‌های فنرباغچه را چاغلار سویونجو در دقیقه ۲۶ و گل به خودی بورگس در دقیقه ۸۲ به ثمر رساندند. در این بازی، اوسای از فنرباغچه در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت قرمز اخراج شد و تنها گل سنت-ژیلوآ توسط سایکس در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رسید. آلیستر نیز از تیم بلژیکی در دقیقه ۷۳ با کارت قرمز از زمین خارج شد و در دقیقه ۳+۹۰، لیواکوویچ دروازه‌بان فنرباغچه ضربه پنالتی را مهار کرد.

بشیکتاش

در دیگر بازی، تیم بشیکتاش با آژاکس مواجه شد و با گل‌های کیان فیتز-جیم در دقیقه ۳۱، میکا گودتس در دقایق ۵۱ و ۷۳ و کنت تیلور در دقیقه ۵۵ با نتیجه ۴-۰ شکست خورد. بشیکتاش در تاریخ ۱۲ مهر میزبان آینتراخت فرانکفورت (آلمان) خواهد بود.

قره باغ

همچنین، تیم قره‌باغ امروز در اولین بازی خود در مسابقات با فرمت جدید به میدان رفت و در لندن با تاتنهام  روبرو شد. این مسابقه با نتیجه ۳-۰ به سود تیم انگلیسی به پایان رسید. گل‌های تاتنهام را برنون جانسون در دقیقه ۱۲، پاپه ماته سار در دقیقه ۵۳ و دومینیک سولانکه در دقیقه ۶۹ به ثمر رساندند. تورال بایراموف از قره‌باغ در دقیقه ۵۷ یک پنالتی را از دست داد و رادو دراگویش از تاتنهام در دقیقه ۸ با کارت قرمز اخراج شد.

یادآوری می‌شود که در مرحله لیگ لیگ اروپا، تیم‌های اول تا هشتم به مرحله ۱/۸ نهایی صعود می‌کنند، تیم‌های نهم تا بیست و چهارم به مرحله پلی‌آف راه می‌یابند و تیم‌های ۲۵ تا ۳۶ از رقابت‌های اروپایی حذف می‌شوند.

کد خبر 2793


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید