قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/05 13:09 | کد خبر : 2786
فعلا همه چیز سلیقه ای پیش می رود!

سومین تجربه لیگ برتری تراکتور با VAR

بازی تراکتور و سپاهان، سومین بازی سرخ پوشان آذربایجان در فصل جاری است که با VAR برگزار خواهد شد.

تراکتور,سپاهان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، بعد از بازی با پرسپولیس که اولین تجربه VAR تراکتور در لیگ برتر بود. در هفته پنجم مقابل خیبر خرم آباد نیز،این دیدار با استفاده‌ از سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد.حال تراکتور برای سومین بار در طول فصل جاری و از هفته ششم مقابل سپاهان در استادیوم فولاد شهر اصفهان در حضور VAR مسابقه خواهد داد.

استفاده از VAR در این دیدار بسیار مهم و قابل تقدیر است اما برای ایجاد عدالت و عدم تبعیض بین تمام تیم های لیگ برتری علی الخصوص تیم های شهرستانی، بایستی تمام بازی ها و استادیوم های کشور به سیستم کمک‌داور ویدئویی تجهیز شود تا این شرایط مضحک که فقط بعضی از بازی های لیگ با VAR برگزار می‌شود فیصله یابد.

هر بازی لیگ برتر سه امتیاز دارد و نباید فرقی بین بازی تیم های پایتخت با تیم های شهرستانی وجود داشته باشد که همه بازی های خود را در حضور کمک داور ویدیویی برگزار می کنند. شهر تبریز یکی از شهرهایی است که از ماه ها پیش وعده نصب VAR در ورزشگاه یادگارش داده شده اما تنهایی چیزی که تاکنون از این موضوع دیدیم یک کانکس موقت در بازی با پرسپولیس بود!

دیدار تیم های تراکتور و سپاهان از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا روز جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2786


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید