قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/05 12:15 | کد خبر : 2785
هر آن چه باید از این دیدار بزرگ بدانید

تراکتور-سپاهان؛ ولکام تو سوپرکلاسیکو

فردا عصر همه فوتبالی ها شانس این را خواهند داشت تا یکی از جذاب ترین و احتمالا باکیفیت ترین بازی های نیم فصل اول لیگ برتر را در اصفهان تماشا کنند.

لیگ برتر فوتبال ایران,سپاهان,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، اوج هیجان در هفته ششم لیگ برتر را فردا در یک بازی شش امتیازی خواهیم دید؛ از ساعت 18:30 در فولاد شهر اصفهان تراکتور مهمان سپاهان صدرنشین جدول رده بندی است؛ سوپرکلاسیکویی که همیشه جذاب است و این بار قرار است جذاب تر و مهمتر از همیشه برگزار شود. باهم نگاهی داریم به این بازی:

تراکتور
تیم تراکتور بعد از دو بازی خارج از خانه متوالی حال در سومین بازی خارج از خانه به مصاف حریف مستقیم خود در لیگ برتر خواهد رفت. سرخ های آذربایجان با 10 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند.

سپاهان
تیم‌ سپاهان همانند تراکتور بازی های فشرده ای را پشت سر گذاشته است. اما بر خلاف تراکتور در سه بازی اخیر تنها یک بازی خارج از خانه برگزار کرده است. سپاهان در هفته قبل در دربی اصفهان با نتیجه مساوی مقابل ذوب آهن متوقف شد تا در این دیدار برای حفظ صدر محکوم به برد باشد.

وضعیت جدول 
1. سپاهان 5 بازی 13 امتیاز
2. تراکتور 5بازی 10  امتیاز

تقابل ویژه
کاوه رضایی، هادی محمدی، رضا اسدی و رضا شکاری از سپاهان سابقه حضور در تراکتور را دارند.
شجاع خلیل زاده و دانیال اسماعیلی فر از تراکتور سابقه حضور  در سپاهان را دارند.

درگوشی
کمیته انضباطی باشگاه سپاهان را محکوم به حضور 20درصد ظرفیت استادیوم  برای حضور هوادان کرده است.حضور بانوان در این بازی ممنوع است.

ترکیب احتمالی
تیم تراکتور با ترکیب احتمالی علیرضا بیرانوند، شجاع خلیلزاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، مهدی هاشمی نژاد، امیرحسین حسین زاده و تومیسلاو اشترکالی به میدان خواهد رفت.

تیم سپاهان با ترکیب احتمالی پیام نیازمند، وحدت حنانوف، محمد امین حزباوی، هادی محمدی، آریا یوسفی، محمد کریمی، برایان دابو، صالح حردانی، مهدی لیموچی، محمد مهدی محبی و رضا اسدی به میدان برود.

پیش بینی بازی
با توجه به بازی خانگی سپاهان بازی رو به جلویی را ارائه خواهد داد. تراکتور می‌تواند روی پاشنه آشیل سپاهان (کندی دفاع ها) حساب ویژه باز کند که همانند بازی الوکره با پاس های مستقیم از دفاع به حمله روی تک موقعیت ها فرصت سازی کند. مساوی محتمل ترین نتیجه این بازی است اما تاریخ و آمار کفه ترازوی برد را به سمت سپاهان سنگین کرده است.

کد خبر 2785


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید