قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/04 13:01 | کد خبر : 2774
نیازی به میانه روی رسانه ای نیست...

نتیجه پرونده پرسپولیس-بیرانوند؛ بی‌نیاز از سد

یک بار دیگر در آستانه یک بازی حساس دیگر، بحث پرونده بیرانوند داغ شده است؛ بی نیاز از هر سد و مدرکی اما می خواهیم یک بار دیگر نتیجه پرونده را برایتان شرح دهیم.

تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در آستانه یک دیدار حساس دیگر تراکتور، دوباره جریان سازی شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند بر سر زبان ها افتاد که  توام با بازار داغ گمانه زنی، ارائه ادله و اسناد و مدارک جدید  است. سپاهان رقیب این هفته تراکتور از این بازار حاشیه سازی و قافله جا نمانده و جنگ روانی علیه رقیب مستقیم خود را  شروع کرده است.

پیش از دیدار مقابل پرسپولیس، سنت فشار و هجمه رسانه‌ای علیه تراکتور و ستاره ملی پوشش توسط برخی رسانه ها پایه گذاری شد و بار دیگر در آستانه دیدار مقابل سپاهان نیز به اوج خود رسید. تراکتور در فصل جاری بدون داشتن حاشیه خاصی پیش می رود و فقط رقبا ناگزیر از طریق پرونده شکایت پرسپولیس علیه بیرانوند و سواستفاده از آن ، جو روانی علیه این تیم راه بیندازند و تمرکز بازیکنان و هواداران تراکتور را برهم بزنند.

همانطور که در آغاز این موضوع دو ماه قبل اعلام کرده بودیم اگر اتفاق خاصی روی ندهد مشکل خاصی تراکتور و بیرانوند را تهدید نمی‌کند. بحث محرومیت تراکتور مبنی بر شکایت پرسپولیس علیه بیرانوند، نیز مطرح بود که چنانچه قبلا نیز اشاره کرده بودیم مسئله‌ی خاصی این تیم را هم تهدید نمی‌کند. بار دیگر طبق اعلام همان منابع تاکید می‌شود رأیی که در این خصوص صادر می‌شود کاملا به نفع تراکتور و بیرانوند است.

با این حال برخی رسانه‌ ها به صورت سینوسی برای راضی نگه داشتن هواداران دو تیم تراکتور و پرسپولیس و نه واقعیت خبری، یک روز خبر به نفع سرخپوشان تهرانی منتشر می‌کنند و روز بعد نیز با همین منوال به نفع سرخپوشان آذربایجانی در رسانه خود منتشر می‌کنند. این خبر های کذب که بیشتر بر مایه مرید و مراد بین رسانه و هواداران است سبب سردرگمی هواداران این دو تیم شده است. با این حال در کلیت این ماجرا می‌توان گفت که کفه ترازو به سود تراکتور و بیرانوند سنگینی می‌کند.

کد خبر 2774


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید