قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/03 18:30 | کد خبر : 2768
تغییر تاکتیک حمله از سایت به تلویزیون

بیرانوند اوکی؛ چه خبر از پرونده فساد؟

شب گذشته یک بار دیگر شاهد مطرح شدن موضوع پرونده علیرضا بیرانوند و پرسپولیس از بعدی کاملا یک طرفانه بودیم.

برنامه فوتبال برتر,تراکتور,علیرضا بیرانوند,مهدی تاج,

به گزارش ورزش آذربایجان، برنامه فوتبال برتر شب گذشته برای چندمین قسمت متوالی، آیتمی را به بررسی پرونده علیرضا بیرانوند اختصاص داد. جالب اینجاست که این برنامه با قرار دادن تریبون در اختیار نماینده باشگاه پرسپولیس از بعدی یک طرفانه قضیه را پیش برد و محمد میثاقی، مجری برنامه نیز، یک بار دیگر با سبک نچسب و تقلید گونه‌اش از مجریان محبوب سابق، با کلمات و لحن نوع و زمان صرف شده برای اعلام رای را مسخره کرد.

این که چنین موضوعی تا چه اندازه می تواند اهمیت داشته باشد که هر برنامه فوتبال برتر آیتم ویژه ای برای آن دارد یک ابهام بزرگ است؛ ابهام بزرگتر اما این است که چرا در برنامه فوتبال برتر فقط از رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس، برای اظهار نظر در این مورد دعوت به صحبت شده بود؟! این همان داستان آشنایی است که در برخی سایت ها و خبرگزاری ها نیز شاهدش هستیم. داستانی که نشان می دهد تا چه اندازه سرخابی پرستی در فوتبال ایران بیداد می کند و بقیه تیم ها نقش دشمن و حریف رودرو را برایشان دارند!

البته طی سال های اخیر جمله معروف مهدی تاج بارها برای اهالی فوتبال اثبات شده است؛ جمله ای که او خطاب به مجری برنامه فوتبال برتر گفته بود و در آن به هدایت میثاقی از پشت گوشی و به نوعی غیرمستقل بودنش در اجرای برنامه اشاره شده بود. حال خطاب به همین مجری و با همین ویژگی هایش می گوییم: «دوست عزیز مرسی که این همه پیگیری، اما همین چند وقت پیش بزرگترین پرونده فساد در فوتبال با دستگیری چندین نفر باز شد. سوژه از هر نظر جذاب و پرداختنی بود. پس چرا آن جا این همه پیگیر نبودی؟!»

کد خبر 2768


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید