قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/03 14:30 | کد خبر : 2765
مورینیو از کوره در رفت...

پا روی دم آقای خاص در استانبول!

شوخی ها پررنگ و کری های سنگین غول های استانبول داد مورینیو را درآورد.

ژوزه مورینیو,فنرباغچه,گالاتاسرای,

به گزارش ورزش آذربایجان ،ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، پس از دیدن یک پست جنجالی از رسانه‌ اجتماعی گالاتاسرای، شوکه و مبهوت ماند. در این پست، کتابی با نام «گریه‌کننده» به نمایش گذاشته شده بود که ظاهراً به شکلی کنایه‌آمیز به شکست فنرباغچه در دربی مقابل گالاتاسرای اشاره داشت. 

عنوان این کتاب با لقب معروف مورینیو که Special One است، شوخی کرده و آن را به The Crying one تغییر داده است.

سرمربی فنرباغچه زمانی که با سوالی در این مورد روبرو شد خیلی جدی تر از همیشه پاسخی تند به خبرنگار داد. این خبرنگار از مورینیو پرسید که شوخی گالاتاسرایی ها را دیده که با پاسخ منفی سرمربی پرتغالی روبرو شد. سماجت خبرنگار که در ادامه پرسید: «آیا جدی هستند؟» این پاسخ مو را به همراه داشت: «آیا تو واقعا یک خبرنگاری؟!»

ژوزه مورینیو، که از باخت تیمش به رقیب دیرینه‌شان گالاتاسرای ناراحت بود، به هیچ وجه تمایلی به شوخی و کنایه نداشت. این حرکت از سوی گالاتاسرای، واکنش‌های متعددی را در فضای مجازی برانگیخته و به نوعی به عنوان «نمک پاشیدن روی زخم» برای فنرباغچه و هوادارانش تلقی شده است.

این اتفاق تنها باعث تشدید فضای پرتنش بین دو باشگاه شد. رقابت سنتی میان فنرباغچه و گالاتاسرای از حساس‌ترین مسابقات فوتبال ترکیه است و به نظر می‌رسد این بار نیز حاشیه‌های بازی مدت‌ها ادامه خواهد داشت و به سوژه‌ای برای رسانه‌ها و هواداران تبدیل شده است.

کد خبر 2765


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید