قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/02 17:01 | کد خبر : 2757
ایندی بئلنچی چمن اکمه‌یین واختی دئییل

آپدیت‌های مهم یادگار؛ همه اوکی جز یکی!

ورزشگاه یادگار اما آپدیت های مهمی به خودش دیده اما یک مورد مهم هنوز مبهم است.

تراکتور,ورزشگاه یادگار امام تبریز,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، حبیب ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، در آخرین مصاحبه خود اخبار خوبی در باره یادگار امام زد ولی در یک مورد اظهارنظری نکرد؛ چمن...

وی درباره وضعیت جاده منتصب به بانوان قبل از موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید تا جایگاه الدوزلار دوباره فعال شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان درباره اسکوبرد ورزشگاه نیز از امضای قرارداد و تخصیص بودجه  هفت میلیاردی برای تعویض اسکوربرد استادیوم خبرداد.

ستوده نژاد همچنین از تخصیص بودجه اصلاح پروژکتور های یادگار امام خبر داد و با تخصیص بودجه 35میلیاردی در حال ترمیم نور استادیوم هستند.در حال حاضر نور استادیوم 1200لوکس است که با تغییرات به 2000لوکس خواهد رسید.

در این میان در مصاحبه های اخیر هیچگونه اشاره ای به چمن استادیوم نشده است. چمن یادگار نیز همانند سایر چمن ها وضعیت مناسبی ندارد ولی با بهانه مخالفت پاکو خمس با تعویض چمن پروژه تعویض چمن مختومه شد.
خمس با توجه به کوران مسابقات و حساسیت جایگاه تیمش بدون زمین مانده بود که مجبورا با طرح تعویض چمن بصورت بذری مخالفت کرد ولی موافق تعویض چمن با جایگزین رولی بود.

در اکثر استادیوم ها حتی در کشور های مجاور تعویض چمن به صورت رولی و کمتر از ده روز صورت گرفته است ولی در ایران تعویض چمن بصورت بذری و حداقل در نه ماه صورت می گیرد که با توجه به تکنولوژی و پیشرفت های کنونی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست. شاید بهانه مسئولین ارجاع ما به وضعیت اسفناک دیگر ورزشگاه ها باشد، ولی خب قرار نیست زیر سایه زشت ها، بدی هایمان را فراموش کنیم.

کد خبر 2757


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید