قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/01 18:01 | کد خبر : 2746

تراکتور و علیرضا بیرانوند امشب در لرستان برای دو هت تریک متفاوت تلاش خواهند کرد.

لیگ برتر فوتبال ایران,تراکتور,علیرضا بیرانوند,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، در یکی از بازی های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران،امشب از ساعت ۱۹ در استادیوم تختی خرم آباد، تیم های خیبر خرم آباد و تراکتور به مصاف هم می‌روند. تراکتوری ها در بازی های خارج از خانه تا کنون بی رحم حاضر شدند و با کسب ۶ امتیاز کامل در رده اول از این حیث قرار دارند. همچنین علیرضا بیرانوند و تومیسلاو اشترکالی نیز به دنبال کلین شیت و گلزنی در دیدار مقابل خیبری ها هستند تا به همراه تیم شان در آمار فردی هت تریک کنند.

هر دو برد تراکتور در فصل جاری لیگ برتر در بیرون از خانه - هفته اول برتری دو بر صفر مقابل مس رفسنجان و هفته سوم پیروزی چهار بر صفر مقابل هوادار تهران - به دست آمده است. دیدار مقابل لرستانی ها نیز برای هت تریک در برد خارج از خانه دور از دسترس نیست و شاگران اسکوچیچ برای ثبت این رکورد کار سختی مقابل تیم بحران زده رضا مهاجری که در فصل جاری تاکنون در داخل خانه موفق به کسب برد نشده‌، ندارند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، بعد از حضور در این تیم به روز های اوج خود برگشته و با آرامش خیال به دنبال ثبت رکورد های شخصی چه در عرصه تیم ملی و باشگاهی است. هر دو کلین شیت بیرانوند برای تراکتور در فصل جاری در بازی های خارج از رقم خوره است. او هفته گذشته با ۵ مهار و حضور فعال در بازی سازی تیم از عقب زمین مقابل الوکره قطر در رقابت های آسیایی تراکتور، نقش پررنگی در برد شیرین سه بر صفر تیم داشت تا در بازی های آسیایی نیز کلین‌شیت کند.

تومیسلاو اشترکالی،مهاجم گلزن و زهر دار تراکتور مثل تیمش و علیرضا بیرانوند در بازی های بیرون از خانه آمار خیره کننده‌ای به ثبت رسانده است؛ او در تمامی بازی های خارج از خانه این فصل پرشورها موفق به گلزنی شده است. مهاجم کراوات در دو بازی قبلی بیرون از خانه مقابل مس رفسنجان و هوادار تهران توانسته بود نام خود را در لیست گلزنان تیم به ثبت برساند. همچنین او در دیدار مقابل الوکره نیز این سنت حسنه را حفظ کرد و اولین گل تیم خود را به ثمر رساند. اشترکالی در دیدار امشب مقابل خیبر خرم آباد به دنبال ارتقای آمار فردی و هت تریک در گلزنی در بازی های خارج از خانه است.

کد خبر 2746


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید