قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/07/01 10:30 | کد خبر : 2741
بوراک: جو ورزشگاه حریف عالی بود

حواشی دربی استانبول؛ مورینیو قهر کرد!

گالاتاسرای ۳-۱ فنرباغچه را شکست داد. مورینیو بدون برگزاری کنفرانس ورزشگاه را ترک کرد.

گالاتاسرای,فنرباغچه,اوکان بروک,ژوزه مورینیو,

به گزارش ورزش آذربایجان، پس از دربی حساس بین فنرباغچه و گالاتاسرای که با نتیجه ۳-۱ به سود تیم گالا به پایان رسید، کنفرانس مطبوعاتی هر دو تیم تحت تأثیر این نتیجه قرار گرفت.

اوکان بوراک، سرمربی گالاتاسرای، ضمن تبریک به هر دو تیم، بازی را تمیز و عاری از حوادث دانست و افزود: "دربی‌ای زیبا و بدون دعوا و درگیری بود. جو ورزشگاه عالی بود و پس از پیروزی، با خوشحالی به رختکن بازگشتیم."

اوکان بوراک با اشاره به پیشرفت تیمش پس از پایان دوره نقل و انتقالات گفت: "اکنون تیم‌تر هستیم و بیشتر همدیگر را می‌شناسیم. عملکرد ما روز به روز بهتر خواهد شد."

در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اوکان بوراک به روابط حرفه‌ای خود با ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، اشاره کرد و گفت: "پیش از بازی و بعد از آن با مورینیو دست دادیم. به شیوه‌ای که شایسته مربیان حرفه‌ای است، از هم جدا شدیم." او همچنین در پاسخ به اظهارات مورینیو درباره کارت‌های زرد گالاتاسرای، افزود: "فکر می‌کنم بیشتر کارت‌های زرد امروز درست بود و داور به‌درستی به هر دو تیم کارت داد."

اما ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا نکرد. او که زمانی وارد اتاق مطبوعات شد که اوکان بوراک در حال صحبت بود، به دلیل تأخیر و طولانی شدن انتظار، تصمیم گرفت ورزشگاه را ترک کند و کنفرانس خود را برگزار نکند. این بازی همچنین اولین شکست فنرباغچه در این فصل بود.

کد خبر 2741


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید