قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/31 22:30 | کد خبر : 2740

گالاتاسرای در خانه فنرباغچه موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گالاتاسرای ,فنرباغچه,سوپر لیگ ترکیه,

به گزارش ورزش آذربایجان، ورزشگاه شوکرو ساراچ اوغلو از ساعت 21 امروز میزبان حساس ترین بازی نیم فصل اول سوپرلیگ فوتبال ترکیه بود؛ جایی که فنرباغچه و گالاتاسرای مقابل هم قرار گرفتند و در پایان این شیرهای استانبول بودند که موفق شدند حریف خود را سه بر یک شکست داده و با اقتدار به صدر تکیه بزنند.

گالاتاسرای بدون توجه به جو سنگین ورزشگاه که کاملا به نفع تیم میزبان بود، در همان نیمه اول اقتدارش را به رخ شاگردان ژوزه مورینیو کشید و دو بار دروازه این تیم را باز کرد و با برتری دو بر صفر راهی رختکن شد.

دومینیک لیواکوویچ در دقیقه 20 گل اول گالا را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. 8 دقیقه بعد نوبت به دریس مرتنز رسید تا نتیجه را دو بر صفر کند.

در شروع نیمه دوم با وجود تلاش فنر برای گلزنی، این گالا بود که به گل سوم دست یافت. این گل را گابریل سارا در دقیقه 59 به ثمر رساند. فنرباغچه که با دریافت سه گل هوادارانش را کاملا ناامید کرده بود، در دقیقه 63 صاحب یک پنالتی شد. ادین ژکو این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا امید را به اردوی میزبان برگرداند.

گالاتاسرای با این پیروزی به روند صد در صدی خود در فصل جدید تداوم بخشید و با کسب 18 امتیاز از 6 بازی مقتدرانه به صدر جدول تکیه زد. فنرباغچه هم با 13 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

کد خبر 2740


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید