قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/29 19:30 | کد خبر : 2719
توفیق اجباری یا مشکل اساسی؟

رحمان گئتدی، یئری بوش قالاجاق؟

بعد از انتقال رحمان جعفری از تراکتور به ایرالکو، یک جای خالی در لیست تراکتور باز شده است و خالی شدن لیست این تیم نکات مثبت و منفی زیادی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

رحمان جعفری,تراکتور,آلومینیوم اراک,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دقایقی مانده به اولین دیدار تیم تراکتور در رقابت های آسیا صفحه رسمی این باشگاه با انتشار خبری از انتقال رحمان جعفری مهاجم این تیم به آلومینیوم اراک خبر داد.

بعد از این انتقال تعداد مهاجمین تی تی ها از ۴ به ۳ رسید و یک زنگ خطر برای این تیم احساس شد.

دراگان اسکوچیچ علاقه زیادی برای بازی با دو مهاجم دارد. حضور تی تی ها در سه تورنمنت حساس لیگ آسیا،لیگ برتر و جام حذفی و با توجه به تعداد کثیر ملی پوش قرمز های آذربایجان در بلند مدت و در زمان های فیفادی و اولین بازی بعد از فیفادی دچار بحران خواهد کرد.

چراکه از خط حمله این تیم مهدی ترابی در فیفا دی قبل در تیم ملی حضور داشته و چیکالشی مهاجم آلبانیایی نیز احتمالا دعوتی فیفادی بعدی به تیم ملی آلبانی باشد. باتوجه به درخشش امیرحسین حسین‌زاده گمانه زنی هایی از حضور وی در اردو پیش رو تیم ملی وجود دارد.

با این حساب تی تی ها در بازی بعد از فیفا دی با 3 مهاجم خسته روبه‌رو خواهند بود. با توجه به سبک اسکوچیچ وی تمایلی به تعویض ترکیب برنده حتی با وجود خستگی بازیکنان ندارد. اتفاقی که در آینده میتواند ضربات جبران ناپذیری به تی تی ها بزند.

حال منتظر ماند و دید مدیران و کادرفنی تراکتور برای جانشینی رحمان برنامه ای دارند؟ آیا جای وی بازیکنی جهت ترمیم تیم استفاده میشود؟یا حداقل تا نیم فصل این جالی خالی باقی میماند!

کد خبر 2719


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید