قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/29 16:30 | کد خبر : 2717
بعد از میزبانی های مایوس کننده...

چشم امید ایران به تبریز؛ آبروداری می‌کنیم

میزبانی های مایوس کننده نمایندگان ایران در آسیا سوژه ای آزار دهنده بود؛ از ماجرهای برق گرفته تا چمن های عجیب...

تراکتور ,لیگ نخبگان آسیا,ورزشگاه یادگار امام ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"،  بعد از شروع رقابت های باشگاهی آسیا میزبانی تیم های استقلال و سپاهان با اتفاقات عجیبی همراه بوده است. اتفاقاتی که حواشی و انتقادات در سطح بین المللی داشت.

برق گرفتگی و سوختگی کارگران، قطع برق هنگام تمرین تیم مهمان ، وضعیت نامطلوب چمن استادیوم ها و چندین مورد دیگر که در رسانه های جهانی بازتاب گسترده ای داشت همگی شان فوتبال ایران را در عرصه بین المللی زیر سوال برد.

در این میان تنها تیمی که می تواند عنوان شایسته ترین میزبان ایرانی را کسب کند تراکتور است. در دوره های قبل تیم های مهمان از نحوه میزبانی تراکتوری ها قدردانی و تشکر زیادی کرده بودند و تا این لحظه هیچ گاه حاشیه و اتفاقی در سطح مواردی که در بالا گفته شد ندیده ایم.

باتوجه به زیرساخت های پیشرفته در کشور های عربی میزبانی در این کشور ها تسهیل شده است. ولی باتوجه به مشکلات فنی و زیرساختی گسترده استادیوم های کشور  با مدیریت صحیح می توان از بروز مشکلات مشابه سایر دیدار های داخلی جلوگیری کرد. با این وجود ورزشگاه یادگار امام و شهر تبریز آماده است تا در هفته دوم مهر ماه با شایستگی هر چه تمام تر از نماینده هند در هفته دوم لیگ نخبگان میزبانی کند.

کد خبر 2717


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید