قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/29 15:15 | کد خبر : 2715

لیلا اقبال، مربی تیم ملی بدمینتون بانوان ایران می‌گوید اولین مرحله‌ از اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۵ و ۱۷ سال بدمینتون کشور در تهران برگزار شد و از آنجایی که تبریز امکانات خوبی در حوزه‌ی بدمینتون دارد تصمیم براین شد تا دومین مرحله‌ی از این اردو به میزبانی تبریز برگزار شود.

لیلا اقبال,تیم ملی بدمینتون,بدمینتون,

به گزارش ورزش آذربایجان، لیلا اقبال، مربی تیم ملی بدمینتون بانوان ایران به گپ و گفت با خبرنگار ما پرداخته که در ادامه می‌خوانید:

  اردوی تیم ملی بدمینتون دختران زیر ۱۵ و ۱۷ سال کشور از تاریخ ۲۴  لغایت ۲۹ شهریورماه در تبریز با حضور هشت بازیکن تیم ملی از سراسر کشور در حال برگزاری است.

اردو در سطح بالایی برگزار می‌شود

این اردو در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود   بازیکنان با تمرینات فشرده‌ای از ساعات ۹ صبح الی ۶ بعدازظهر خود را برای مسابقات آسیای میانه آماده می‌کنند.

بازیکنان در این اردو بیشتر به تمرینات مهارتی پرداخته و جلساتی در راستای روانشناسی، تغذیه و مسائل فرهنگی و ورزشی نیز در طول این اردو برگزار می‌کنیم.

آماده‌ی برگزاری اردوهای بعدی هستیم

امیدواریم بتوانیم با تمرینات دقیق و نتایج بهتر زمینه‌ی برگزاری دیگر اردوها را فراهم کنیم.

بازیکنان ما در طول این اردو برای مسابقات میانه‌ی آسیایی آماده می‌شوند، ما الان در دومین اردوی خود به سر می‌بریم.

اردوی اول در تهران برگزار شد

اردوی اول ما دوهفته پیش در تهران برگزار شد، با توجه به اینکه هیئت بدمینتون تبریز امکانات مناسبی در اختیار بازیکنان ما قرار داده و بازیکنان خوبی نیز از این شهر واستان در اردوی تیم ملی حضور دارند، فدراسیون تشخیص داد اردوی دوم در تبریز برگزار شود.

جا دارد من از مسئولین فدراسیون بدلیل فراهم سازی این ارد‌و‌ها برای بازیکنان تشکر کنم، بازیکنان ما چون در رده‌ی سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال هستند هر چه در اردوهای تمرینی بیشتری شرکت کنند، مطمئنا نتایج بهتری کسب خواهند کرد.

اردوها به موقع و سرجای خود انجام می‌گیرد

امسال اولین سالی است که اردوها با برنامه‌ریزی‌های دقیق فدراسیون در حال برگزاری است، این اردوها به موقع و سرجای خود انجام می‌گیرد.

مطمئنا پیش‌رو داشتن این روند تمرینی آینده‌ی روشنی برای بازیکنان ما در مسابقات برون مرزی رقم خواهد زد.

کد خبر 2715


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید