قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/29 11:01 | کد خبر : 2712
جادوی بیرو در الجنوب قطر

هت‌تریک علی؛ کلین بیرو!

سنگربان شماره یک تیم ملی و تراکتور از باتلاق حواشی سرافراز بیرون آمد و برای سومین بازی متوالی خارج از خانه کلین شیت کرد.

تراکتور ,علیرضا بیرانوند,لیگ نخبگان آییا,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، علیرضا بیرانوند،سنگربان شماره یک تراکتور و تیم ملی که در تمام روز قبل از بازی های تی تی ها به تیتر شماره یک رسانه های حامی پرسپولیس جهت به حاشیه انداختن او تبدیل گشته است،در تقابل حساس اول بازی تراکتور مقابل الوکره قطر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رکورد زنی کرد و توانست برای اولین بار در تاریخ فوتبال سرخپوشان آذربایجان در اولین دیدار های این تیم در مسابقات آسیایی کلین شیت کند،پیش از این تراکتور در اولین بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته  بود کلین شیت کند.

تیم های تراکتور و الوکره قطر در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا  و از گروهA شب گذشته از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم الجنوب به مصاف هم رفتند که با درخشش شاگردان اسکوچیچ و در رأس آن ها علیرضا بیرانوند با نتیجه ۳ بر ۰ از سد میزبان گران قیمتش گذشت. سنگربان تی تی ها از ۵ بازی خود در تراکتور توانسته است سه بار دروازه خود را بسته نگه دارد.

ببرانوند در این دیدار با آمار ۵ سیو و کسب نمره ۸/۱ بهترین عملکرد را در زمین برجای گداشت،همچنین او در بازیسازی از عقب زمین که همراه با دقت بالای پاس بود توانست نقش بسزایی در برد تیم ایفا کند تا خط بطلانی بکشاند بر حاشیه ها و عملکرد ضعیفی که هفته قبل مقابل ذوب آهن در لیگ برتر داشت.

کد خبر 2712


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید