قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/28 22:24 | کد خبر : 2711

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و تغییر در سیستم‌مان، نکته کلیدی بازی بود.

تراکتور,الوکره,لیگ نخبگان ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با الوکره قطر، اظهاراتی ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید:

به اعضای تیم بابت پیروزی تبریک می‌گویم. نیمه اول راضی کننده بود، کنترل بازی را در دست داشتیم و نقطه ضعف و قوت حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم چطور می‌خواهند به ما ضربه بزنند و به موقع جلو کشیده و موقعیت خلق می‌کردیم. اما نیمه دوم اصلأ راضی نبودم.

دفاعی بازی نکردیم

برنامه ما عقب‌نشینی و دفاع نبود. البته در زمین الوکره بازی می‌کردیم و دفاع کردن اجتناب ناپذیر بود. ما دوست نداشتم در این حد عقب بنشینیم.

انتطار داشتید الوکره ضعیف باشد؟

ما آماده بازی بودیم. نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده بودیم؛ حتی سیستم بازی را هم عوض کردیم تا فاصله مدافعان وسط و مدافعان کناری پوشش داده شود و آنان نتوانند به ما ضربه بزنند. به نظرم الوکره ضعیف نبود، بلکه این ما بودیم که خیلی خوب کار کرده و فوتبال خودمان را به حریف دیکته کردیم.

تمام داشته ها را رو نکردید؟

نمی‌خواهم زیاد راجع تیم حریف حرف بزنم. آنان سیستم شناور بازی کردند و ما این موضوع را می‌دانستیم. آنان با سیستم پایه ۳-۳-۴ بازی می‌کردند که با اضافه شدن عبدالکریم، سیستم الوکره به ۲-۵-۳ تغییر می‌یافت. ما آماده این موضوع بودیم و تغییر در سیستم باعث شد نیمه اول خوب کار کنیم. نیمه دوم اشتباهات بچگانه داشتیم که اصلاً راضی نبودم. ما علی‌رغم تغییر سیستم به اصل کار خودمان متعهد ماندیم و نمی‌خواهم بیش از اندازه راجع این بازی صحبت شود. در مجموع شروع خوبی داشتیم‌.

کد خبر 2711


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید