قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/28 21:18 | کد خبر : 2709

تراکتور با سه گل بر الوکره قطر فائق آمد.

تراکتور ,الوکره,لیگ نخبگان آسیا,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا دو از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه الجنوب به مصاف الوکره رفت و در نهایت با سه گل این تیم را مغلوب کرد.

تی‌تی‌ها با کسب این پیروزی ۳ امتیازی شده و به‌ صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا تکیه زدند.

الوکره صفر تراکتور سه

ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت ایران)

چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳

ورزشگاه الجنوب

کارت زرد: عارف غلامی

کارت قرمز: -

شرح‌گل:

(گل اول تراکتور تومیسلاو اشتراکالی، دقیقه ۱۵): پاس امیرحسین حسین‌زاده از سمت چپ به عبدالکریم حسن رسید اما او اشتباه کرد و توپش به اشتراکالی رسید و این بازیکن با یک شوت دیدنی توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد.

(گل دوم تراکتور توسط مهدی ترابی، دقیقه ۱۶): پاس بلند عارف آقاسی به محمد نادری رسید و او بدون معطلی پاس خود را به مهدی ترابی داد و او با یک ضربه کات دار از داخل محوطه جریمه دروازه الوکره را برای دومین بار گشود.

(گل سوم تراکتور توسط امیرحسین حسین‌زاده، دقیقه ۳۹): حرکت دو نفره محمد نادری و امیرحسین حسین‌زاده با پاس کات بک نادری همراه شد و اشتباه مدافع الوکره باعث شد تا توپ به حسین‌زاده برسد و او با یک ضربه ساده و روی اشتباه گلر حریف، گل سوم را هم بزند.

ترکیب:

الوکره:

محمد البکری، لوکاس مندس، عمر صلاح، تمیم المهیزع، عبدالکریم حسن، ایوب عسال (یزیدی)، گلسون دالا (عمر الاوساد) حمدی فتحی (عبدالعزیز میتوالی)، ریکاردو گومز، الکساندر شولز و عیسی العیدون

سرمربی: میگوئل آنخل رامیرز

تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، عارف غلامی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوس (مهدی حسینی)، امیرحسین حسین‌زاده (مهدی هاشم نژاد)، مهدی ترابی (مهدی شیری) و تومیسلاو اشترکال (سوکول چیکالشی)

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

کد خبر 2709


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید