قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/28 18:01 | کد خبر : 2705
گَلَن گِدَن گیر المسین...

تراکتوریکاتیک؛ تقلب شب بازی!

در فاصله چند ساعت تا شروع بازی می خواهیم از یک نکته تاکتیکی مهم در مورد تراکتور صحبت کنیم که می تواند سرنوشت بازی را تعیین کند.

دانیال اسماعیلی فر,تراکتور,

به گزارش ورزش آذربایجان، دانیال اسماعیلی فر با دوندگی بالا و روحیه خستگی ناپذیر خود نقش به سزایی را در تراکتور ورژن دراگان اسکوچیچ ایفا کرده است. او به طور کلی از بازیکنان تأثیر گذار و خوب تراکتور به شمار می رود و با دوندگی خود در موقع نفوذ به خوبی در خط حمله مشارکت می کند و در مواقع لزوم مدافع دروازه تراکتور می شود اما این رفت و برگشت ها جایی کار دست تراکتور می دهد و باید حسابی مواظبش بود.

مثبت دو گل 
دانیال اسماعیلی فر تا به حال توانسته دو پاس گل را به نام خود ثبت کنند آماری برابر با ریکاردو آلوز که در دو فصل اخیر عنوان آقای پاس گل لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود.
البته نقش پر رنگ دانیال اسماعیلی فر در خط حمله صرفاً به پاس گل ختم نمی شود و توپ گیری در زمین حریف و پاس های کلیدی او شکنجه گر تیم های رقیب بوده است.‌

منفی دو گل
دروازه تراکتور دوبار تا به حال باز شده و در هر دوبار نقش پُر رنگِ نبودِ دانیال به شدت دیده شده است. اولی بر می گردد به بازی هفته دوم مقابل پرسپولیس که اسماعیلی فر از یار گیری نفر مقابل خود غافل بود تا ایوب العمود به راحتی بتواند روی سانتر  ارسالی از کرنر ضربه سر زده و دروازه تراکتور را باز کند. 
در بازی مقابل ذوب آهن نیز در ضد حمله  غافلگیر کننده ذوب آهن با اضافه شدن سریع سه تا از شاگردان ربیعی به حمله این دانیال اسماعیلی فر بود که یک قدم دیر تر رسید تا کسی در سمت راست خط دفاعی برای مهار امید لطفی وجود نداشته باشد‌. 

مواظب الوکره باش
نفوذ دانیال به سوی دروازه حریف فضای خوبی برای حمله تیم های رقیب قرارداده و مسلما انالیزور های اماراتی نیز تا به حال به این نکته پی بردند و احتمالا حمله از کانال سمت چپ خود را پر دستور کار قرار دهند جایی که عبد الکریم‌ حسن  یک مدافع آشنا به فوتبال ایران و دانیال اسماعیلی فر قرار داد.‌

به نظر می‌رسد باید در مورد وظیفه دانیال در خط دفاعی و حمله به حد اعتدالی رسید و یا چینش مدافعان مرکزی در موقع حمله تغیر پیدا کند و با همکاری جای خالی شده دانیال اسماعیلی فر را پُر کنند تا صاحب  پُست از راه برسد.

کد خبر 2705


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید