قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/06/28 17:01 | کد خبر : 2704
همان همیشگی با کمترین تغییر...

تراکتور با این ترکیب وارد آسیا می‌شود

به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ در اولین دیدار آسیایی با کمترین تغییر تیمش را به میدان بفرستد.

لیگ نخبگان سطح دو,تراکتور,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر تیم تراکتور مهمان الوکره خواهد بود. به همین بهانه می خواهیم مروری به نخستین ترکیب احتمالی تی تی ها در آسیا داشته باشیم:

خط دروازه شش قفله
علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تراکتور به نظر می رسد در این بازی هم حافظ دروازه تیمش باشد. او البته رقیب سرسختی چون حسین پورحمیدی دارد اما به نظر نمی رسد دراگان اسکوچیچ در اولین بازی آسیایی تیمش ریسک کند.


شجاع و عارف زوج مطمئن با جانشینان عالی
شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی زوج مطمئن ترکتوری ها در چند بازی اخیر با صلابت و مطمئن بوده اند و  زوج قطعی دیدار امروز خواهند بود. البته نباید از عارف غلامی هم غافل شد که با تجربه آسیایی‌ای که دارد می تواند جانشین همنامش از نوع آقاسی شود.

نادری بال چپ با ثبات
محمد نادری دفاع چپ مطمئن سرخ ها در چند بازی اخیر مطمئن ظاهر شده و یک دژ نفوذ ناپذیر در چپ تراکتور ایجاد کرده است. او در مواقعی با حضور در حملات فضای مناسبی را برای مهدی ترابی وینگر چپ تیمش ایجاد می کند.

دفاع راست و پاس گل های متوالی
دانیال اسماعیلی فر با وجود دفاع راست بودن رقابت تنگاتنگی با ریکاردو آلوز در دادن پاس گل دارد. دانیال در حملات تی تی ها نقش فعالی دارد و زوج دنی با مهدی هاشمی نژاد یکی از زهردارترین راست های لیگ ایران را بوجود آورده است.

ایگور با صلابت و ایمن
با توجه به اینکه الوکره تیمی شوت زن است ایگور پوستونسکی هافبک دفاعی تی تی ها در این بازی کار بسیار سختی خواهد داشت. ایگور در چند بازی اخیر با بازی محکم خود در خط هافبک بار زیادی از دوش ریکاردو آلوز برداشته و در این بازی با چالش اقدام به شوت بازیکنان الوکره مواجه خواهد بود.

جنگ مهندس در چند جناح
ریکاردو آلوز هافبک طراح سرخ های آذربایجان که لقب مهندس را یدک میکشد. با توجه به زهردار بودن حملات الوکره باید حضور فعالی در کنار ایگور داشته باشد. این اتفاق اورا از مهاجمان و خط حمله تیم دورتر میکند که برای انتقال توپ از دفاع به حمله او را دچار مشکل خواهد کرد. ریکاردو در این بازی در جبهه دفاعی و جبهه حمله حضور فعالتری داشته باشد. این اتفاق چالش سختی برای او خواهد بود.

پیستون راست سر حال و سر راست
مهدی هاشمی نژاد وینگر راست تی تی ها در این بازی به همراه دانیال اسماعیلی فر یکی از امید های ایجاد موقعیت گل اسکوچیچ خواهند بود. گلسازی زوج راست سرخ های آذربایجان در چند بازی اخیر با توجه به آمار گل و پاس گل بسیار مطلوب بوده است.

چپ ریزنقش و نامحسوس
مهدی ترابی وینگر چپ تی تی ها در چند بازی اخیر وظایف متفاوتی را برعهده داشته است. با توجه به کمک محمدنادری به خط دفاعی ترابی بیشتر به سمت میانه میدان تمایل پیدا کرده است و برای موقعیت سازی به ریکاردو آلوز کمک کرده و در مواقعی در کنار ایگور وظایف دفاعی برعهده داشته هرچند با توجه به استایل بازی وی در این بخش زیاد موفق نبوده است.

امیرحسین در پی جبران
امیرحسین حسین زاده با تغییر پست در دوران اسکوچیچ احیا شده است. حسین زاده در 4 هفته 3 گل به ثمر رسانده و با توجه به اخراج در بازی قبل در این بازی انگیزه بسیاری برای جبران آن اتفاق تلخ خواهد داشت. حسین زاده در این بازی وضایف ایجاد فضا برای آلوز و تومیسلاو خواهد داشت و درگیری وی با خط هافبک و دفاعی الوکره جذاب و دیدنی خواهد بود.

تومیسلاو خط مقدم سرخ ها
تومیسلا استرکالی مهاجم 2گله تی تی ها در این بازی همانند حسین زاده وضایف و چالش های سختی با خط هافبک و مدافعین الوکره خواهد داشت. تومیسلا در این بازی به همراه حسین زاده چالش تنگاتنگی برای ایجاد موقعیت گل خواهند داشت و آنها برای استفاده از تک موقعیت ها باید آماده باشد.

کد خبر 2704


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید